Nogen der vil mødes med deres babyer/Barn ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.070 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Mor Til Julie<3

Ville lige høre om der ikke er nogen fra fyn der er friske på og mødes i svendborg ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

mamax3

Mor Til Julie<3 skriver:

Ville lige høre om der ikke er nogen fra fyn der er friske på og mødes i svendborg ? ? ?

Jeg er fra Odense og vil da godt se om jeg ka komme til Svendborg en dag... ellers ka i da komme til odense... 

Anmeld

23. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mor Til Julie<3 skriver:

Hej

Jeg bor i nærheden af Svendborg, og vil rigtig gerne mødes. Men skal først føde i juni.

Vil rigtig gerne lære nogle at kende som også har børn. Kunne være hyggeligt.

Anmeld

23. marts 2011

4kløver

Jeg vil da også gerne men er fra odense.. Har hørt at løvenshule er blevet super godt

Anmeld

24. marts 2011

Mor Til Julie<3

mamax3 skriver:

Jeg er fra Odense og vil da godt se om jeg ka komme til Svendborg en dag... ellers ka i da komme til odense... 

Hejsa ...
Dejligt, af der er nogen der gerne ville mødes ...
og jo, Det kunne da måske os godt lad sig gøre af vi evt kommer til odense ... Er ikke så tit jeg kommer til odense ... HeeH ...
Men syntes da af det kunne være rigtig hyggeligt ...

Anmeld

24. marts 2011

Mor Til Julie<3

sommerbarn<3 skriver:

Hej

Jeg bor i nærheden af Svendborg, og vil rigtig gerne mødes. Men skal først føde i juni.

Vil rigtig gerne lære nogle at kende som også har børn. Kunne være hyggeligt.

Hejsa ...
Super dejligt af der er nogen der er friske på og mødes ...
Det gør skam ikke noget af du først skal føde om et par måneder ... Du har jo stadig din lille baby på dig bare i maven istedet for ...
Men så syntes jeg da af vi skulle finde ud af noget enden så længe ...

Anmeld

24. marts 2011

Mor Til Julie<3

4kløver skriver:

Jeg vil da også gerne men er fra odense.. Har hørt at løvenshule er blevet super godt

Hejsa ...
Hvor er det da bare super dejlgit af der er nogen der er friske på og mødes ...
Det er meget sjælden af jeg er i odense og aner slet ikke hvor løvenshule ligger henne ? ? ?
Men kunne da være rigtig hyggeligt hvis vi fandt ud af noget enden så længe ...

Anmeld

24. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mor Til Julie<3 skriver:

Hejsa ...
Super dejligt af der er nogen der er friske på og mødes ...
Det gør skam ikke noget af du først skal føde om et par måneder ... Du har jo stadig din lille baby på dig bare i maven istedet for ...
Men så syntes jeg da af vi skulle finde ud af noget enden så længe ...

Ja det synes jeg også vi skal Jeg har også min bonusdatter på 5 år, hun ville da elske at bruge noget tid sammen med din Julie.

Anmeld

24. marts 2011

Mor Til Julie<3

sommerbarn<3 skriver:

Ja det synes jeg også vi skal Jeg har også min bonusdatter på 5 år, hun ville da elske at bruge noget tid sammen med din Julie.

HeeH,
Det ville da være dejligt nok ...
Som om min datter kun lige blev 17 måneder igår så elsker hun og lege med andre børn ...
Så det syntes jeg da helt bestem af vi skulle ...
Skriver lige en besked til dig istedet for ...

Anmeld

24. marts 2011

mamax3

4kløver skriver:

Den nye løvenshule er ik så go som den gamle... men ellers er der capalla play i rosengårdcentret og det er faktisk billigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.