Har fået ondt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Wimmie

Hej

Jeg går pt. og venter på at skulle tage min ægløsningssprøjte - mit østrogental har været for højt, så jeg har indtil videre haft 3 dage uden Gonal F, for at tallet kan falde.

Her i morges fik jeg så ret ondt i underlivet og kvalme - det føltes lidt á la menstruationssmerter - er det normalt?

Kan det have noget at gøre med at det trækker lidt i langdrag? Jeg har omkring 20 æg der er store og fine men bare ikke helt klar til at blive taget ud - ved ikke om det evt. kan give smerter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Faith

Æggene fylder jo helt vildt inde i dine æggestokke.... Og hvis der er 20 stk, så kan jeg dælme godt forstå du er øm. Det højeste antal jeg har haft er 14 æg og der havde jeg p.... ondt! Tror det er ganske normalt.

Anmeld

23. marts 2011

Wimmie

Ok, så er jeg lidt mere rolig...

Jeg har været lidt øm de sidste 2-3 dage men nu er det blevet til smerter - ikke konstant men små jag og ømhed når jeg bevæger mig.

Anmeld

23. marts 2011

otlitrom

Det er helt normalt - men også ski*e ubehageligt. Jeg havde også 16+ og jeg kunne ikke sidde i længere tid ad gangen!

Dine æggestokke plejer at have størrelse med en bordtennisbold. Nu er de større end alm. tennisbolde. Det skal presse, når de forstørres sådan. Men av... Det gør virkelig nas! Jeg husker det tydligt!

og for en god ÆU!

Anmeld

23. marts 2011

Faith

kitty skriver:

Det er helt normalt - men også ski*e ubehageligt. Jeg havde også 16+ og jeg kunne ikke sidde i længere tid ad gangen!

Dine æggestokke plejer at have størrelse med en bordtennisbold. Nu er de større end alm. tennisbolde. Det skal presse, når de forstørres sådan. Men av... Det gør virkelig nas! Jeg husker det tydligt!

og for en god ÆU!

Ja det er ret utroligt at der kan være så mange æg derinde

Anmeld

24. marts 2011

ønskebørn74

Wimmie skriver:

Hej

Jeg går pt. og venter på at skulle tage min ægløsningssprøjte - mit østrogental har været for højt, så jeg har indtil videre haft 3 dage uden Gonal F, for at tallet kan falde.

Her i morges fik jeg så ret ondt i underlivet og kvalme - det føltes lidt á la menstruationssmerter - er det normalt?

Kan det have noget at gøre med at det trækker lidt i langdrag? Jeg har omkring 20 æg der er store og fine men bare ikke helt klar til at blive taget ud - ved ikke om det evt. kan give smerter?

Jeg havde det på samme måde da vi gennemgik det.. jeg havde mere end 20 ægblærer i hver side.. protein og væske hjælper..

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.