Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal bruge grøn karrypasta i en ret, men har aldrig brugt det. Hvor stærkt er det?? Kan unger godt spise det??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sbs78 skriver: Jeg skal bruge grøn karrypasta i en ret, men har aldrig brugt det. Hvor stærkt er det?? Kan unger godt spise det??
kommer an på hvor meget du kommer i, og hvor gamle dine børn er. til en wok ret med 400 g. kød og grøntsager til 2 personer kommer jeg en teske fuld i. og det er lidt stærkt. men ikke meget.
bøgelund1 skriver: kommer an på hvor meget du kommer i, og hvor gamle dine børn er. til en wok ret med 400 g. kød og grøntsager til 2 personer kommer jeg en teske fuld i. og det er lidt stærkt. men ikke meget.
Skal bruge 900g kylling + diverse grøntsager. Der står at der skal ½spsk i.
vi spiser meget stærkt mad, vi bruger rød karry pasta og bruger 2-3 skeer og der spiser vores søn også.. Så det kommer an på børnene, men 1 tsk og hvis der er kokos mælk lindre det rigtig meget skulle være rigtig fint
Hvad for en er dem mildste, Gul grøn el. rød??
Der skal kokos mælk i
sbs78 skriver: Hvad for en er dem mildste, Gul grøn el. rød?? Der skal kokos mælk i
sbs78 skriver: Skal bruge 900g kylling + diverse grøntsager. Der står at der skal ½spsk i.
det passer meget godt. så bliver det lidt stærkt, men det er ikke sådan at i ikke kan holde det ud. men ville måske ikke give mit barn det, hvis han/hun var helt lille..
Mine drenge spiser det... men de er også gode til stærkere mad
sarahb skriver: gul er den mildeste...
gul er den mildeste...
ja nu kan det godt være jeg spør dumt. men hvilken er så den stærkeste grøn el. rød??
sbs78 skriver: ja nu kan det godt være jeg spør dumt. men hvilken er så den stærkeste grøn el. rød??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128