Hvad bruden ikke ved....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

lollandpigen

til jer der så Hvad bruden ikke ved igår tirsdag.... Hvad synes I om det??

Sidder lidt og synes, meningen går fra når bruden må få en til at komme og ændrer på kjolen fordi hun ikke vil giftes i den... Troede at få at få de penge skulle manden bestemme det hele og bruden skulle gennemfører på den måde manden havde forestillet sig....

Synes ikke de skulle have lov til at ændrer på kjolen, bare min mening hvad synes andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Loa

lollandpigen skriver:

til jer der så Hvad bruden ikke ved igår tirsdag.... Hvad synes I om det??

Sidder lidt og synes, meningen går fra når bruden må få en til at komme og ændrer på kjolen fordi hun ikke vil giftes i den... Troede at få at få de penge skulle manden bestemme det hele og bruden skulle gennemfører på den måde manden havde forestillet sig....

Synes ikke de skulle have lov til at ændrer på kjolen, bare min mening hvad synes andre??

Jeg tror kun hun fik den lagt lidt ind så den passede ordenligt....

Det var sgu værre med hende fra sidste omgang der fik hendes forældre til at købe hende en anden kjole end den han havde valgt.... det var stik modsat reglerne og der burde de selv have fået lov at betale for alting selv......

Anmeld

23. marts 2011

lollandpigen

Loa skriver:

Det var sgu værre med hende fra sidste omgang der fik hendes forældre til at købe hende en anden kjole end den han havde valgt.... det var stik modsat reglerne og der burde de selv have fået lov at betale for alting selv......

Fik indtrykket af at hun fik lavet lidt om på den så hun lidt bedre kunne holde ud at blive gift i den...

Ja det var helt forkert at man måtte købe en ny kjole...

Anmeld

23. marts 2011

Sunflower

Ja, hun fik bare rettet kjolen til - det er vel fair nok Jeg ville skisme da heller giftes en kjole jeg ikke kunne passe Der blev ikke ændret på noget.

Jeg synes faktisk det var en meget sød kjole, men det bedste var nu at det var ham selv der havde designet den - det synes jeg er super romantisk Hun må virkelig have fået dårlig samvittighed da hun fik det at vide - at det var hans eget design

Anmeld

23. marts 2011

Loa

Sunflower skriver:

Ja, hun fik bare rettet kjolen til - det er vel fair nok Jeg ville skisme da heller giftes en kjole jeg ikke kunne passe Der blev ikke ændret på noget.

Jeg synes faktisk det var en meget sød kjole, men det bedste var nu at det var ham selv der havde designet den - det synes jeg er super romantisk Hun må virkelig have fået dårlig samvittighed da hun fik det at vide - at det var hans eget design

Ja syntes faktisk han gjorde det rigtig godt......

Anmeld

23. marts 2011

CarinaE

Ja kjolen var desværre 4 cm for stram, så den kunne ikke lukkes rigtigt. Jeg fik faktisk muligheden for, at ta en anden kjole på, hvilket jeg sagde nej tak til

Anmeld

23. marts 2011

4kløver

tror også bare hun fik lagt den ind.. havde det været mig var jeg ikke kommet afsted i den kjole.. men hver sin smag

Anmeld

24. marts 2011

lollandpigen

Synes også han gjorde det rigtigt godt, og dejligt at det blev lykkeligt i sidste ende...

Elsker det program lige præcis fordi at intet må gøres anderledes end det manden har valgt og det er det der gør programmet sjovt at se ( hvordan folk reagerer ) Tror ikke selv jeg ville turde at deltage, selvom min kæreste er ret meget lige som mig med hvordan tingene skal være....

Anmeld

24. marts 2011

chael

Loa skriver:

Ja hende kender jeg Jeg har gået i klasse med hende i 10 klasse

Og jeg synes det var helt vanvittigt hun måtte vælge ny kjole, som forældrene betalte ud over de penge, de havde fået, for at manden, som jeg også kender, skulle planlægge for

Men så skulle man jo nok have ladet være med at melde sig til den slags programmer!!

Men det er da ren underholdning

*Camilla 13+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.