Hjælp mig lige piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet SÅ forelsket i det smukkeste lille hus på landet, som bare passer PERFEKT til os 

Sagen er den at vi er begge studerende, og skal til at flytte fra vores lejlighed da vi skal til at studerer videre i en anden by.

Min far har så på et tidspunkt foresloget at købe et billigt hus, som vi så kunne bo til leje i de år vi studere (4 år). Efter de 4 år ville han så leje det ud til nogle andre eller sælge det, og på den måde få en slags pensionsopsparing ud af det.

NU har vi så fundet det FLOTTESTE hus, som passer helt perfekt til os, samtidig med at det er billigt 

Nu skal jeg så til at snakke med min far omrking det, og vil gerne være lidt på forkant med det hele (jeg VED han stiller en masse spørgsmål)

Kan i mon hjælpe mig?Hvordan for jeg "lokket" min far til at købe dette lækre hus - hvis han nu skulle begynde at trække i land? Kan jeg køre det hele på "pensionen" eller hvilket midler skal jeg bruge før han kan se de samme muligheder som jeg?
Hvad skal jeg sige før han falder i med begge ben?

Hjælp Hvad ville i gøre/sige? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Det skal lige siges at der intet skal laves ved huset, hverken udevendigt eller indvendigt  Så der kommer ikke flere udgifter som sådan, end husleje + forbrug osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.