For H..... Den Svigerfamilie!!!!!(laaangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja så blev det min tur til bruge et råd fra Jer herinde.

Vil gerne advare jer om at det bliver et laangt indlæg håber i vil læse med alligevel..

Sagen er den at mig og min kæreste venter vores første fælles barn her til sommer, men kommer ikke så godt ud af det med min svigerfamilie eller noget af den..

Historien er lidt langt men vil prøve begrænse den lidt..

Min svigerfamilie består af: Svigerfar (som ikke er min kærestes rigtige far) min dejlige svigermor, 2 søstre og 2 brødre hvoraf 1 søster og 1 bror er "rigtige" søskende de andre er gift ind. Kommer rigtig fint ud af det med de rigtige søskende samt svigermor men mig og min "svigerfar" har aldrig haft det super godt sammen da jeg ikke har lagt skjult på jeg ikk bryder mig videre om ham og siger min mening da jeg har lært jeg skal det.. Det er han ikk vant til...

Han gøre utrolig meget forskel på hans børn hans egen datter får i hoved og r.. samt hendes datter må alt.. Alle andre børnebørn må ikk en skid og får skæld ud hele tiden samt de andre børn får ingenting og skal betale sig fra alting ved ham selv hjælp..

Min kæreste og hans stedbror oprettede så et fælles firma sidste år og gik super fint , fik meget at lave og det hele kørte bare.. (snakkede super godt med hans kæreste) Men så efter jul slikkede han meget på det hele og begyndte melde sig syg hver hverdag men drak sig i hegnet hver weekend.. Det fik min kæreste nok af og meldte sig ud af firmaet.. MEN firmaet skulle opgøres og kan det først blive helt her den 31 marts.. Hans bror har lavet så meget rav i det hele vi har ingen mulighed for følge med i noget som helst (og det er stadig også vores penge på den konto, han har oprettet ny firma) Han er ved revisor uden vi får noget at vide .. Min svigerfar som Ikk kan fordrage hans egen søn har fornuftig nok ikke villet blande sig men han var pludselig med til revisor .. ringer og kimer mig og min kæreste ned fordi de mangler nogle papire som vi har fået tilsendt med regninger.. De skal have de papire NU men vi er ikke hjemme og kan derfor ikk hjælpe dem.. Får så papire fra revisoren dagen efter og ringer snakker med ham vi får styr på regnskabet og aftaler vi skal komme over til ham en dag og få snakket om det.. Mig og kæresten... Revisoren udtrykker han ikk tror på broderen kan klarer overtage firmaet...

Min kæreste er SÅ skuffet over din fars indblanding og finder ud af han har en masse firma papire derhjemme så vi har ik snakket med ham siden da han ik har taget kontakt.. Igår blev jeg så ringet op af MIN bankrådgiver med at broderen har haft ringet til hende og blandet sig i MIN konto.. Bliver fandeme sur og ringer til min kæreste.. Vi har en masse af hans ting til at stå i over et år som kun lige skulle være her et par mdr og der er blevet læsset mere og mere af uden vi har sagt go for det og har bedt ham fjerne det op til flere gange..

Min kæreste fik nok skrev til hans bror han ku hente hans lort igår klokken 17 der vil det blive stillet ud.. Han kommer henter hans ting og der er INGENTING... MEN hans kæreste skriver til mig i første besked : At i ikke skammer Jer .. FØJ.. " Kan ikk se hvad vi har gjort og gider ik diskuterer da det ikke er min skyld min kæreste har bedt ham hente det så svarer hende ikke... Har ik kontaktet hende siden januar. Da broderen så er kørt bliver jeg mildest talt svinet på facebook, kommer ind hvor hun har skrevet i min chat : FEDE SVIN.. Og er logget af.. I min privat indbakke står der : Du er så SLESK. FLÆSKE... Samt på min væg : Håber fandeme i får det godt..

Jo jeg er en stor pige og HVAD SÅ? Tænker hvad fuck jeg har gjort det er jo ikk min skyld man..

Fortæller min kæreste det uden at svare hende hvorefter han ringer til hende og beder hende lade mig være g jeg IKKE har noget med det hele at gøre.. Hun påstår have hørt fra min svigerfar det hele er min skyld .. HMMM Han beder hende gå på antabus (hun drikker en kasse bajer om dagen og har to børn kan finde på holde fest selvom ungerne ligger sover) Min kæreste ligger på og ringer til sin svigerfar som påstår han IKKE blander sig ...

Har nu meldt ud jeg IKKE ønsker se den del af familien mere men at han hellere end gerne må tage derop.. vil gerne se hans mor og søster men ikke resten af familien.. Magter virkelig ikk det lort mere eftersom de alle er SÅ dobbeltmoralske.. Sviner hinanden til bag deres ryg og når de er til stede er SÅ søde ved hinanden .: Er ved brække mig hvergang..

Er jeg langt ude eller hvad ? Har SÅ dårlig samvittighed overfor min kæreste men kan bare ikk mere.. Dog forstår han det godt og siger de kan passe sig selv men det er jo hans familie så må da være hårdt alligevel og gå ham på ..

Hva skal jeg gøre .. Gider bare ikk blive svinet til hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Skal lige siges vi står skal til at flytte så hans ting skulle væk alligevel !

Anmeld

23. marts 2011

jydeinden

jeg forstår bestemt godt at du ikke ønsker at være en del af det cirkus mere... må være træls hele tiden at skulle være på vagt, og hele tiden og skulle forholde sig til at nogen sviner en til bag ens ryg.

Man må da også tænke at det nok næppe kun er dig eller sønnen som bliver kritiseret bag ryggen, men nok også din kæreste selv.

Anmeld

23. marts 2011

SussieThyssen

Puuha..jeg håber at din svigermor og svigerfar, har styr på deres testamenter, for ellers skal der da nok blive høj søgang til den tid.
Nå det var så bare en sidebemærkning.

Ja hvad skal man sige.
Jeg kan ski godt forstå dig..og din stakkels kæreste, der skal stå med den rædsomme familie....altså den rædsomme del af den.
Du må jo være der for ham og støtte ham, og så kan jeg godt forstå at du ikke gider den del af familien mere, der opfører sig sådan.
Hvor er mange mennesker dog små...men de er jo mennesker og opfører sig som de nu engang har evner og talenter til...suk!
Så..stor sympati herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. marts 2011

2721

Jeg kan udemærket forstå dig og syntes ikke du er forkert på den. Du har sikkert ret i det ikke er super rart for din kæreste, men du er jo også nød til at tænke på dig selv

Anmeld

23. marts 2011

Aagaard

Ej hvor lyder det altså bare rigtig træls!

Jeg syntes lige som de foregående at du har almulig ret til bare at ignorerer den del af familien som er nogle tosser og vælge ikke at ville se dem. Støt din kæreste, og skynd jer at få jeres økonomi på det tøre!

Held og lykke

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

GUD hvor er jeg glad for i forstår mig.. Har bare følt mig som verdens støreste fjols overfor min kæreste... Men han støtter mig 100%.. Fik lige et lille sammenbrud for en times tid siden hvor jeg faktisk sagde jeg sys det bare sku være slut for skulle ikk gå udover ham at hans familie ikke kan li mig.. MEN som han siger er det deres problem jeg har ik gjort noget galt og det er jo det vigtigste at han kan li mig og at JEG er hans familie nu..

Var helt rart høre og må bare ligge dem bag mig nu.. Self er jeg åben for at snakke med dem på et senere tidspunkt men så må de ændre deres adfærd overfor andre mennesker og sys jeg har krav på en undskyldning...

Hvad angår firmaet har vi heldigvis fået brev idag og af hvad vi kan se er det hele opgjort og vi kommer da derfra med en lille sum penge.. Så der har vi heller ingen hænge partier med at skulle snakke med familien.. DEJLIGT ! Bare så skide trist det skal være sådan for er et trygheds menneske hvor min familie betyder alt...

MEn mange tak for jeres forståelse..

Anmeld

23. marts 2011

Rebecca55

Livet er for kort til at beskæftige sig med folk, der ikke behandler en ordentligt...

Der er altid 2 sider af en sag og jeg vil helst ikke dømme nogen, før jeg har hørt begge historier.

Men lever selv efter at jeg behandler andre som jeg selv gerne vil behandles... Dem der så er nogle røvhuller.... Tja op i røven med dem, det er ikke min tid værd.

Det synes jeg selv gør det hele meget nemmere og ikke svært at beslutte hvem der betyder noget og hvem der ikke gør.

Ved ikke om det er et råd du kan bruge til noget !! Men jeg sender en masse varme tanker i jeres retning og håber i finder den bedste løsning for jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.