Gør livet levende, ha' en affære!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.522 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Anonym trådstarter

Det er der en internetside der reklamerer med....  Jeg troede det var en joke men det er det bestemt ikke! Inde på siden kan man sløre sine billeder så man ikke er så let genkendelig, ligeledes kan man anmode folk om at få låst fotoalbummet op og ikke nok med det så har man en "Alarmknap" en rød lille knap som man kan skynde dig, at klikke op hvis nu ens kone/ kæreste kommer ind i det øjeblik man sidder på siden - knappen lukker øjeblikkeligt siden ned og uploader en ny side så som youtube!

Hvad mener i?

Se reklamen...........

http://www.youtube.com/watch?v=dWYSwoasgfI

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

sarahb

Der er jo penge i det.

Men jeg synes det er så grotesk...

Anmeld

23. marts 2011

Faith

Synes sku det er usmageligt....

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Der er jo penge i det.

Men jeg synes det er så grotesk...

Ja der er mange penge i det, et basis medlemskab koster 279,- pr mdr og et premium koster 349,-! De tjener jo kassen!

Anmeld

23. marts 2011

NLME<3

Jeg troede seriøst også det var en joke, da jeg hørte det første gang i radioen

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

Anonym skriver:

Ja der er mange penge i det, et basis medlemskab koster 279,- pr mdr og et premium koster 349,-! De tjener jo kassen!

hørte et eller ander om at de tjener styrtende med penge. Det er jo helt vildt, pludselig er det meget nemt bare at være utro.. Der er jo alt mulig hjælp til det.

Anmeld

23. marts 2011

3rollinger

Da jeg hoerte reklamen i radioen, troede jeg foerste det var en reklame for coaching eller parterapi eller lignende. Havde aldrig forestillet mig at det vaer en opfordring til at vaere utro. Saa jeg blev sgu lidt forarget, og det er ellers ikke noget jeg bruger meget.

Synes det er noget sjovt noget at opfordre til, og antyde at det skulle vaere med til at rede et kedeligt aegteskab, nej, du, saa er jeg godt nok for snerpet.

Anmeld

23. marts 2011

betiinsen

puhha for helt kvalme af det.. en ting er at man desværre ved det sker derude, men noget andet er at opfordre par til det, det er simpelthen for langt ude.

reklamen får det til at lyde som om det er helt okay og normalt, og så er de bare kolde over at de forsøger at ødelægge familier med børn..

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

7 Steder du kan have en affære!!!!

Er du træt af de samme sengerutiner? Fortvivl ikke! Find en elsker eller elskerinde på Victoria Milan og udforsk nye spændende steder uden-for soveværelset – uden at blive opdaget.

Der er mange muligheder for, hvor du kan flytte akten hen. Du kan følge klichéen og bestille et hotelophold, tage din elskede med på en cruise eller opdage bilens store potentiale til mere end blot transport.

Book et hotelværelse
En overnatning på et hotelværelse kan være en dyr fornøjelse i længden. Men ifølge AOK’s guide, kan man let finde 5 overnatninger for under 500 kr. i København. Så hvorfor ikke tage en enkelt dag ud af kalenderen og booke en overnatning eller måske blot et lynbesøg på et hotelværelse med din elsker.

Tag på stranden eller i skoven
Sommeren er på vej, og hvad er bedre end en tur på stranden eller i skoven. Tag et tæppe og en picnic-kurv med, og slå jer ned et øde sted. Hyg jer, forkæl hinanden og lad jer rive med af stemningen, mens solen går ned i horisonten. Sørg dog altid for, at ufrivillige ikke bliver vidner til jeres hemmelige eskapader.

Brug bilen til andre ting
Bilen kan bruges til mange andre ting end blot transport. Hvorfor ikke flytte akten ud i bilen? Der er for det meste ikke særlig meget plads at gøre godt med, men hvad betyder det, når bare man har det sjovt . I kan ydermere køre hvorhen i vil og være sikre på, at i ikke bliver forstyrret eller opdaget. Hvis de kan i film, så kan I vel også.

Forkæl hinanden på en Oslo-cruise
Tag 2 dage ud af kalenderen og inviter din elsker med på en charmerende Oslo-cruise, hvor i kan nyde hinandens selskab på dækket, eller tage en tur i poolen. Fortæl din partner, at du skal på forretningsrejse eller måske besøge en gammel ven. I Oslo er chancen for at blive opdaget ganske lille.

Besøg en kro eller et vandrehjem
Et billigere alternativ til et hotelophold er et besøg på en kro eller et vandrehjem, som der findes massere af rundt omkring i Danmark. Vandrehjem er ofte langt nemmere at betale og det er samtidig et lidt anderledes og spændende alternativ. Tænd op med stearinlys og sæt noget godt musik på. I sidste ende er det jo hinandens selskab, og ikke de ekstra bløde morgenkåber eller room-servicen, I er der for. Tjek evt. Danhostel, hvor de har gode overnatningstilbud både inden- og udenlands

Anmeld

23. marts 2011

Isabella_mor

nu har jeg den indstilling at man vælger helt selv hvad man vil..

siden findes ligesom så mange andre dating sider.!!

jeg kan ikke se noget forkert i det.. der er forhold der er "åbne" i den forstand at man har en aftale indbyrdes at man gerne må have andre partnere. og så er den side jo rimelig oplagt til at finde et godt knald..

husk at man vælger selv.. man vælger selv at oprette sig som bruger og man vælger selv hvem man invitere ind i sin buks..

så kan man så diskutere om man syntes det er fordi at man frygter ens partner kunne finde på at være derinde... så må der jo være noget galt i forholdet.. og det er på ingen måde sidens skyld..

jeg syntes da det er smart nok hvis man gerne vil have en affære.. men det er så bar min mening..

singler kan jo også bruge den side hvis man bare opfinder at man er gift eller i et forhold...  det er måske lidt mere spændende end så mange andre dating sider..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.