donere æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

kiwilouise

der var en debat igår om man ville donere æg til en veninde.

jeg blev lidt nysgerrig og fandt en hjemmeside hvor der stod hvad man skal igennem hvis man gerne vil donere.

der stod at der var flere hundrede par der ventede men at der kun havde været 17 donore - og her tænkte jeg så  jeg vil da egentlig gerne hjælpe...

men efter at have læst hele siden igennem fik jeg kolde fødder.

jeg blev faktisk lidt skuffet over at man ikke rigtig får noget igen. man bruger jeg sindsyg meget tid og kørsel frem og tilbage. madpakker, drikkelse - ja det kan hurtig blive dyrt og vel ikke helt uden smerter.

jeg forventede ikke penge men at man bare fik dækket sine udgifter

ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg udover at dele mine tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Faith

Jeg tror man skal betragte det at donere æg som en fuldstændig uselvisk handling som gør en masse kvinder/par utrolig lykkelige. Tænk at gøre nogen så glade og taknemmelige.... Det er i min verden meget mere værd end penge

Anmeld

23. marts 2011

kiwilouise

smillaluna skriver:

Jeg tror man skal betragte det at donere æg som en fuldstændig uselvisk handling som gør en masse kvinder/par utrolig lykkelige. Tænk at gøre nogen så glade og taknemmelige.... Det er i min verden meget mere værd end penge

det kan jeg kun give dig ret i

men da jeg står i en situation hvor jeg ikke har så mange penge - så ville jeg heller ikke have råd til at tage til kbh flere gange til diverse undersøgelser.

det der irreteret mig var at netop pengene skulle komme i vejen for at jeg faktisk gerne vil hjælpe

Anmeld

23. marts 2011

Stine85

kiwilouise skriver:

det kan jeg kun give dig ret i

men da jeg står i en situation hvor jeg ikke har så mange penge - så ville jeg heller ikke have råd til at tage til kbh flere gange til diverse undersøgelser.

det der irreteret mig var at netop pengene skulle komme i vejen for at jeg faktisk gerne vil hjælpe

fandt lige dette fra Rigshospitalet. Der står at de dækker 500 i transport..

http://www.rigshospitalet.dk/NR/rdonlyres/1D907923-778D-407E-A818-C38F972EB17D/0/JMC_Fertilitetsklinik_Frivillig_%C3%A6gdonation_180608.pdf

Anmeld

23. marts 2011

anja89

Jeg vil virkelig gerne kunne hjælpe en eller flere andre kvinder på den måde vis jeg kan

Men vil gerne vente mindst et år da jeg desværre ikke vil kunne overskue det lige nu med to mindre børn...

Men overvejer det virkelig om et år eller to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.