besøg fra det ydrerum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Skovurt

Godt nok er det en "nyhed" fra i går, men jeg har først lige set den nu... i min verden er et altså lidt komisk...

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1069987.ece

Anette
- som ville blive meget forbløffet hvis der kom en alien og ringede på her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

twinboys

Chrautwald skriver:

Godt nok er det en "nyhed" fra i går, men jeg har først lige set den nu... i min verden er et altså lidt komisk...

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1069987.ece

Anette
- som ville blive meget forbløffet hvis der kom en alien og ringede på her

Tror jeg ville skide en snemand...

Majbritt

Anmeld

15. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er sikker på at enhver, som har mødt min nabo er overbevist om at de landede for flere år siden

Anmeld

15. oktober 2008

MorCamilla

Hmm, det havde jeg også først set nu..

Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord end vi lige kan se, det kan ikke passe at vi på jorden er det eneste liv i universet... Men at de ligefrem kommer på besøg med kærlighed, tja... hmm...
Temmelig bange jeg ville blive hvis de bankede på her..
Men det er jo også en artikel i ekstra bladet så mon ikke det er lidt opspindt??

Knus fra Camilla.

Anmeld

15. oktober 2008

MorCamilla

Jeanne skriver:

Jeg er sikker på at enhver, som har mødt min nabo er overbevist om at de landede for flere år siden

he he...

Anmeld

15. oktober 2008

Skovurt

Jeanne skriver:

Haha... jamen jeg har også altid en ekstra rulle sølvpapir liggende i skuffen - så jeg kan lynhurtigt lave mig en hat så de ikke kan opsnappe mine tanker - så din nabo kan bare komme an

Anette

Anmeld

15. oktober 2008

ivfmarie

Jeg hørte at man kunne oddse på det. Pengene ca 800 gange igen - så var det da ikke så ringe endda, hvis der skulle dukke en bette grøn mand op i baghaven

Marie

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

- Ha Ha Ha ..... Ja smile måtte man da lidt... Lad dem bare komme så længe det er kærlighed de har med sig...

Knus og uhyggelige hilsner fra Pia.... Ja kunne ikke lige finde andet at sætte ind *GG*

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

Jeanne skriver:

Ha Ha hvor er du herlig....

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

Det er de mest mærkelige der ringer på her, så hvorfor ikke også et rumvæsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.