Dinna88 skriver:
Hvor er det grotesk!! De må f*ndme tage sig lidt sammen, de forældre der. Det er noget at have på samvittigheden, at man har været skyld i at ens barn er dødt inden det fyldte 10, hvis det sker.
Ja jeg fatter det heller ikke, men de undskylder det jo med en sjælden lidelse. Men under alle omstændigheder, så har en 3-årig ikke brug for alle de kallorier han får. Så må de jo stikke ham nogle grøntsager, hvis hans appetit er så enorm.
Hvis jeg vidste at min søn ville dø som 10-årig pga. det store madindtag, så ville jeg gøre alt, hvad der stod i min magt for at undgå dette.
Jeg synes det er synd for drengen, at han ikke engang må komme i børnehave, fordi han er så stor. Jeg tænker bare....hvis han ikke allerede er det, så må han da blive enormt ensom.
Forstår heller ikke lige den der med, at forældrene skulle være bange for deres søn 
Min søn vejede omkring 15 kilo som 3-årig....den dreng vejer jo 4 gange så meget. Det er vanvittigt det er kommet så langt ud. Sygdom eller ej, så har man som forældre et ansvar overfor sine børn...og hvis han kan dø af det her, så må de gøre det der skal til for at det kan undgåes.
Det er faktisk lidt skræmmende at tænke på at den 3-årige dreng, vejer mere end min 10-årige søn 
Anmeld