Ejh, hvor jeg bare keder mig..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

PernilleB

Ej, har bare en a de dage der, hvor jeg bare ikk ved hva jeg skal give mig til..?? Jo, har da nogle huslige ting og et par ærner, jeg skal lave, men det er det... kunne gå i gang med at grave have op..?? hmm...

Hva skal i lave idag..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

mulle7430

PernilleB skriver:

Ej, har bare en a de dage der, hvor jeg bare ikk ved hva jeg skal give mig til..?? Jo, har da nogle huslige ting og et par ærner, jeg skal lave, men det er det... kunne gå i gang med at grave have op..?? hmm...

Hva skal i lave idag..??

jeg skal på arbejde her kl 9.30 til 12.30 ..skal lige have puttet manden først han har været på nat arbejde  når jeg har fri skal jeg hjem og gøre klar til aftens maden og lige have ryddet op  så kommer pigerne hjem fra fritteren også leger de jaså er den dag snart gået

Anmeld

23. marts 2011

Bellinda89

PernilleB skriver:

Hva skal i lave idag..??

Jeg skal så småt begynde at pakke vores ting , da vi snart skal flytte... Og så skal jeg i bauhaus og hente en dør til badeværelset , fordi kæresten "kom" til at ødelægge den hehe

Ellers tror jeg bare jeg skal ud og kigge på møbler

Anmeld

23. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg skal aflevere knægten i bh her kl 9 og så skal jeg ned og pumpe lidt jern Nå jeg kommer hjem står den på lidt rengøring og i aften skal jeg være sammen med min dejlige kæreste

Anmeld

23. marts 2011

PernilleB

mulle7430 skriver:

jeg skal på arbejde her kl 9.30 til 12.30 ..skal lige have puttet manden først han har været på nat arbejde  når jeg har fri skal jeg hjem og gøre klar til aftens maden og lige have ryddet op  så kommer pigerne hjem fra fritteren også leger de jaså er den dag snart gået

Kender det alt for godt det med natarbejde...! Det gør min kæreste osse... Men i denne uge er han på kursus, så er helt alene hjemme...vil ikke være alene...

party...

Anmeld

23. marts 2011

PernilleB

CelinasMoarh skriver:

Jeg skal så småt begynde at pakke vores ting , da vi snart skal flytte... Og så skal jeg i bauhaus og hente en dør til badeværelset , fordi kæresten "kom" til at ødelægge den hehe

Ellers tror jeg bare jeg skal ud og kigge på møbler

lyder lækkert nok... hvor flytter i hen..??

Anmeld

23. marts 2011

signe.

tja, jeg skal hygge med min søn, ud at handle, gøre rent, lave aftensmad, og HYGGE med Desperate housewives i aften, når kæresten sikkert skal lave bil i værkstedet..

Anmeld

23. marts 2011

Mamalou

Jeg skal en tur i IKEA med kæresten og købe møbler til børneværelset. Han har dog også arbejdet nat, så der går lige lidt inden jeg vækker ham. I aften får jeg besøg af to veninder, så min dag er booket op. En god dag til jer alle!

Anmeld

23. marts 2011

merichs

Når junior engang vågner fra sin formiddagslur skal vi have den store pung med ud og shoppe  Der er en børnebutik i byen som holder flyttesalg med masser af tilbud, så mon ikke man falder over en ting eller 2 man bare ikke kan undvære

Udover det står dagen på tøjvask  og iaften skal der hygges med de unge mødres drøm og de unge mødre

Anmeld

23. marts 2011

PernilleB

Mor-til-Hasse skriver:

tja, jeg skal hygge med min søn, ud at handle, gøre rent, lave aftensmad, og HYGGE med Desperate housewives i aften, når kæresten sikkert skal lave bil i værkstedet..

jeg havde en gang boxen men den stjal min x da jeg skred... hihi, men det er en rigtig god serie..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.