Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej, har bare en a de dage der, hvor jeg bare ikk ved hva jeg skal give mig til..?? Jo, har da nogle huslige ting og et par ærner, jeg skal lave, men det er det... kunne gå i gang med at grave have op..?? hmm...
Hva skal i lave idag..??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleB skriver: Ej, har bare en a de dage der, hvor jeg bare ikk ved hva jeg skal give mig til..?? Jo, har da nogle huslige ting og et par ærner, jeg skal lave, men det er det... kunne gå i gang med at grave have op..?? hmm... Hva skal i lave idag..??
jeg skal på arbejde her kl 9.30 til 12.30 ..skal lige have puttet manden først han har været på nat arbejde når jeg har fri skal jeg hjem og gøre klar til aftens maden og lige have ryddet op så kommer pigerne hjem fra fritteren også leger de jaså er den dag snart gået
Jeg skal så småt begynde at pakke vores ting , da vi snart skal flytte... Og så skal jeg i bauhaus og hente en dør til badeværelset , fordi kæresten "kom" til at ødelægge den hehe
Ellers tror jeg bare jeg skal ud og kigge på møbler
Jeg skal aflevere knægten i bh her kl 9 og så skal jeg ned og pumpe lidt jern Nå jeg kommer hjem står den på lidt rengøring og i aften skal jeg være sammen med min dejlige kæreste
mulle7430 skriver: jeg skal på arbejde her kl 9.30 til 12.30 ..skal lige have puttet manden først han har været på nat arbejde når jeg har fri skal jeg hjem og gøre klar til aftens maden og lige have ryddet op så kommer pigerne hjem fra fritteren også leger de jaså er den dag snart gået
Kender det alt for godt det med natarbejde...! Det gør min kæreste osse... Men i denne uge er han på kursus, så er helt alene hjemme...vil ikke være alene...
party...
CelinasMoarh skriver: Jeg skal så småt begynde at pakke vores ting , da vi snart skal flytte... Og så skal jeg i bauhaus og hente en dør til badeværelset , fordi kæresten "kom" til at ødelægge den hehe Ellers tror jeg bare jeg skal ud og kigge på møbler
lyder lækkert nok... hvor flytter i hen..??
tja, jeg skal hygge med min søn, ud at handle, gøre rent, lave aftensmad, og HYGGE med Desperate housewives i aften, når kæresten sikkert skal lave bil i værkstedet..
Når junior engang vågner fra sin formiddagslur skal vi have den store pung med ud og shoppe Der er en børnebutik i byen som holder flyttesalg med masser af tilbud, så mon ikke man falder over en ting eller 2 man bare ikke kan undvære
Udover det står dagen på tøjvask og iaften skal der hygges med de unge mødres drøm og de unge mødre
Mor-til-Hasse skriver: tja, jeg skal hygge med min søn, ud at handle, gøre rent, lave aftensmad, og HYGGE med Desperate housewives i aften, når kæresten sikkert skal lave bil i værkstedet..
jeg havde en gang boxen men den stjal min x da jeg skred... hihi, men det er en rigtig god serie..!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128