Hej pige nå nu er jeg single...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Kort fortalt har det stået på længen siden juli 2010 af jeg ville flytte indtil byen så nu flytter jeg med mine to dreng.Tobias på snart 15 mdr og Benjamin på 10 år.Som skal skift skole efter sommer ferien som passe mig fint nu af vi så flytte.

Det skal sgu nok gå har søde veninde og familie i korsør...

Nogle fra korsør af så skriv endelig.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

H+S Skjolgborg.

p,s har funde en bolig jeg skal se på i morgen den koster 7200 kr med forbrug er på 110 kvm 4 værelse hvor meget ville jeg ca få i boligstøtte med to børn og mig???.

Hva ville jeg ellers kunne få om mdr har hørt af man hver 3 mdr kan man få lidt ekstra i børnfamilieydelsen på ca 3200-3300 kr er det sandt. Børnbidrage er 1193 kr ikke..

Henriette

Anmeld

23. marts 2011

Maddox

Hvis du går ind på borger.dk under din kommune vil du kunne udregne de forskellige ydelser.

Ellers kan du også henvende dig på kommunen og få dem til, at regne ud hvad du kan få i boligsikring osv.

Anmeld

23. marts 2011

Pige2009

Henriette1976 skriver:

Kort fortalt har det stået på længen siden juli 2010 af jeg ville flytte indtil byen så nu flytter jeg med mine to dreng.Tobias på snart 15 mdr og Benjamin på 10 år.Som skal skift skole efter sommer ferien som passe mig fint nu af vi så flytte.

Det skal sgu nok gå har søde veninde og familie i korsør...

Nogle fra korsør af så skriv endelig.

Henriette

Jamen velkommen i klubben - håber du finder noget dejligt at bo i

Anmeld

28. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Jamen velkommen i klubben - håber du finder noget dejligt at bo i

Tak.

Det kan du tro jeg har funde.... billeder kommer senere skal lige helt på plads er så godt som men mangler skabplads/kældeskab til sko jakker og vinter og sommertøje..

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

Henriette1976 skriver:

Tak.

Det kan du tro jeg har funde.... billeder kommer senere skal lige helt på plads er så godt som men mangler skabplads/kældeskab til sko jakker og vinter og sommertøje..

Ja, det ved jeg jo. Glæder mig til billeder

Anmeld

28. marts 2011

Kamulla

Henriette1976 skriver:

p,s har funde en bolig jeg skal se på i morgen den koster 7200 kr med forbrug er på 110 kvm 4 værelse hvor meget ville jeg ca få i boligstøtte med to børn og mig???.

Hva ville jeg ellers kunne få om mdr har hørt af man hver 3 mdr kan man få lidt ekstra i børnfamilieydelsen på ca 3200-3300 kr er det sandt. Børnbidrage er 1193 kr ikke..

Henriette

nej det beløb du viser der er faderbidrags beløbet.. det fra faderen hver mdr.. børnebidrag er det (jeg får alm bidrag på 4000kr og så ekstra enlig forsørger tillæg  som er 2000kr) nu ved jeg ikke hvordan det er når du har flere og med deres alder... 

held og lykke

Anmeld

30. marts 2011

H+S Skjolgborg.

nej det beløb du viser der er faderbidrags beløbet.. det fra faderen hver mdr.. børnebidrag er det (jeg får alm bidrag på 4000kr og så ekstra enlig forsørger tillæg  som er 2000kr) nu ved jeg ikke hvordan det er når du har flere og med deres alder... 

held og lykke

Tak for svar..-

Snakke med kommunen i mandags jeg får 3219 i boligstøtte.

hver 3 mdr får jeg 10637 kr for to børn den en er 10 år og den lilleer 15 mdr.

udover det får jeg ca 2246 kr forden lille i børnbidrag

den stor for jeg 1193 i børnbidragdet hedder det fra faren af sagde hun på kommunen..

ja også få jeg min rev/løn + friplads når den lille få en vuggestueplads sagde damen på kommunen mega sød var hun også til af udfylde paprien osv.

Få man også tillæg barn pr mdr udbetalet??

den lille er 15 mdr den stor er 10 år.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.