Så underholdende video!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Ox.

Sad bare og tænkte - hvad snakker hun om?? Han synger super fedt, helt rene toner

Jamen jeg kan skam også kludre i grammatikken og den danske retskrivning her midt på natten hehe - så tager den på min kappe

Ja det er vildt han kan .. Han har lavet en del af sådanne videoer ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Darling<3

Ox. skriver:

Jamen jeg kan skam også kludre i grammatikken og den danske retskrivning her midt på natten hehe - så tager den på min kappe

Ja det er vildt han kan .. Han har lavet en del af sådanne videoer ..

Det skal du ikke tage dig af, vi andre kan også kludre i natte-teksten Det er jo ved at være lidt sent..

Laver han plader, eller er det bare sådan lidt hygge sang som ender på youtube??

Anmeld

23. marts 2011

Ox.

Honnie's Wife:) skriver:

Det skal du ikke tage dig af, vi andre kan også kludre i natte-teksten Det er jo ved at være lidt sent..

Laver han plader, eller er det bare sådan lidt hygge sang som ender på youtube??

Det ved jeg faktisk alligevel ikke, men kunne næsten forestille mig han har udgivet et eller andet ... 

Anmeld

23. marts 2011

Louisiana

Ox. skriver:

Jamen forkert ordvalg - men var nu heller ikke meningen det skulle starte en debat, blot for at vide jer den, den er nemlig ekstremt underholdende, men min definition af underholdende er heller ikke kun sjov

Men han er nemlig dygtig, er vildt han kan ændre det sådan.

Jeg vil såmænd heller ikke starte en debat om hvorvidt videoen er sjov, jeg ville bare give min mening om den. Og underholdning er jo mange ting

Ja, han er virkelig dygtig. Jeg har set flere af hans videoer, og jeg synes han har et utroligt talent. Der er íkke mange der kan synge så rent.

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

Han er helt fantastisk, og ikke kun i denne video! Jeg ville ønske at han udgav sine covers!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.