udsendelsen Alarm 112

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Bom

Puha sidder helt med tåre i øjne efter og have set den lille pige der havde brækket lårbenet, stakkels lille pige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Vial

Kan slet ikke holde ud at se sådan noget med børn...pyhhh

Anmeld

22. marts 2011

Anne G

Ja puha det var virkelig synd..  Og faren havde godt nok dårlig samvittighed..

Men hvor var det dejligt at se hvor fint det gik bagefter

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Puha sidder helt med tåre i øjne efter og have set den lille pige der havde brækket lårbenet, stakkels lille pige..

Ja puhaaa.... 

Men sødt med hende der havde graviditets test i lommen og viste det til falck manden.... 

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Ja det skære virkelig i modere hjertet at se sådan noget. Og stakkels far, man kunne virkelig se hvor ked han var

Og ja så røg mine tanker lige tilbage, til da min datter brækkede overarmen og albuen da hun var 17 mdr. Det var ham akutlægen, der lagde hende i narkose da hun skulle opr. i armen

Anmeld

22. marts 2011

FamilienJensen

Det går super fint med den Lille pige Laura.. Hun har overhovedet ingen mén og går helt normalt igen..

Anmeld

22. marts 2011

Frejsmor

Ååårh jeg tudbrølede bare over den lille pige der(men der skal heller ikke sådan vildt meget til før jeg vander høns for tiden - iih hormoner altså).. Puha det må ikke ha været sjovt og stakkels far han må ha haft det så skidt med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.