Hvad sker der!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

L.J.L

For sidneys hår (singleliv) den der svenskerfritz fuldender da bare den i forevejen ekstremt dårlige stil! Lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Faith

Fuldstændig! Arhmen han er da så kikset altså!

Anmeld

22. marts 2011

Mussen2

linselouise skriver:

For sidneys hår (singleliv) den der svenskerfritz fuldender da bare den i forevejen ekstremt dårlige stil! Lol

Holy crap!!! Han gav lige definitionen på dårlig stil en helt ny mening. Er det bare mig eller ser det ud som om hans ex. Vinnie er pygmæ-lille i forhold til ham?

Anmeld

22. marts 2011

Kay

nej men han er da ved at tabe håret... han er så tyndhåret lige der hvor mænd først får måne... og så har han da taget seriøst på!?!?!?

Anmeld

22. marts 2011

L.J.L

Mussen2 skriver:

Holy crap!!! Han gav lige definitionen på dårlig stil en helt ny mening. Er det bare mig eller ser det ud som om hans ex. Vinnie er pygmæ-lille i forhold til ham?

Lige nøjagtig! Ja hun må da være på dværgestadiet hun er godt nok mini eller også er han bare en kæmpe med meeega dårligt hår haha

Anmeld

22. marts 2011

L.J.L

smillaluna skriver:

Fuldstændig! Arhmen han er da så kikset altså!

Tænk sig at vågne op med ham en morgen, jeg tror jeg ville få et chok! På den dårlige måde altså

Anmeld

22. marts 2011

L.J.L

Kay skriver:

nej men han er da ved at tabe håret... han er så tyndhåret lige der hvor mænd først får måne... og så har han da taget seriøst på!?!?!?

Han burde bare fjerne den rest der var tilbage. Stensikkert at han bliver en af dem med det vildeste hentehår

Anmeld

22. marts 2011

Mussen2

linselouise skriver:

Lige nøjagtig! Ja hun må da være på dværgestadiet hun er godt nok mini eller også er han bare en kæmpe med meeega dårligt hår haha

Ja, den med dårlig stil er sikker og han er da også vokset lidt i bredden 

Godt det ikke er ham der ligger og venter inde i mit soveværelset, tænker jeg bare Men det lader jo til at der er nogle som falder i svime over ham. Hver sin smag....

Anmeld

22. marts 2011

GitteC78

Vågne op sammen med ham, var ikke noget jeg har lyst til. Han er da såååå ulækker. Han har taget vildt meget på og forfærdeligt grimt hår. Jeg fatter ikke at han altid får opmærksomhed.

Anmeld

22. marts 2011

Kay

linselouise skriver:

Han burde bare fjerne den rest der var tilbage. Stensikkert at han bliver en af dem med det vildeste hentehår

helt 100.... føj for den lede... ihh hvor det irritere mig der er singel liv og for lækker til love samtidig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.