For lækker til love...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

DLM

er der nogen der ser det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

MigSS

jep

Anmeld

22. marts 2011

twinny

Nej .... Jeg kan ikke tage puls... ellers havde jeg nok set det... Men nok ikk mere end en gang, da jeg bestemt ikk bryder mig om sådan nogle "linseluder" og selvfede typer.

Anmeld

22. marts 2011

FamilienJensen

Niks.. Ser de Unge Mødre

Anmeld

22. marts 2011

DLM

Haha det er da for morsomt Gustav er da for... ja der er ingen ord for hvad han er hehe

Anmeld

22. marts 2011

betiinsen

jo jeg ser det.. en af mine rigtig gode venner er med, Søren.. hmm men han bliver udstillet meget anderledes end han ellers er... og så bliver det klippet sammen på nogle måder som gør, de ting han siger lyder helt forkert

Anmeld

22. marts 2011

DLM

Baby-støv skriver:

Nej .... Jeg kan ikke tage puls... ellers havde jeg nok set det... Men nok ikk mere end en gang, da jeg bestemt ikk bryder mig om sådan nogle "linseluder" og selvfede typer.

det var en skam..... du har helt ret de er meget selvfede

Anmeld

22. marts 2011

DLM

betiinsen skriver:

jo jeg ser det.. en af mine rigtig gode venner er med, Søren.. hmm men han bliver udstillet meget anderledes end han ellers er... og så bliver det klippet sammen på nogle måder som gør, de ting han siger lyder helt forkert

han ser ellers sød ud

Anmeld

22. marts 2011

betiinsen

DLM skriver:

han ser ellers sød ud

han er også en pæn fyr.. og er i virkeligheden ikke så sikker og selvfed som han virker.. hehe

Anmeld

22. marts 2011

metski83

Haha ja

Og det mest komiske er, at jeg faktisk ike syntes de er vildt lækre dem der er med. Ikke at de er grimme. Men så lækre er de sku heller ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.