Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er der nogen der ser det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jep
Nej .... Jeg kan ikke tage puls... ellers havde jeg nok set det... Men nok ikk mere end en gang, da jeg bestemt ikk bryder mig om sådan nogle "linseluder" og selvfede typer.
Niks.. Ser de Unge Mødre
Haha det er da for morsomt Gustav er da for... ja der er ingen ord for hvad han er hehe
jo jeg ser det.. en af mine rigtig gode venner er med, Søren.. hmm men han bliver udstillet meget anderledes end han ellers er... og så bliver det klippet sammen på nogle måder som gør, de ting han siger lyder helt forkert
Baby-støv skriver: Nej .... Jeg kan ikke tage puls... ellers havde jeg nok set det... Men nok ikk mere end en gang, da jeg bestemt ikk bryder mig om sådan nogle "linseluder" og selvfede typer.
det var en skam..... du har helt ret de er meget selvfede
betiinsen skriver: jo jeg ser det.. en af mine rigtig gode venner er med, Søren.. hmm men han bliver udstillet meget anderledes end han ellers er... og så bliver det klippet sammen på nogle måder som gør, de ting han siger lyder helt forkert
han ser ellers sød ud
DLM skriver: han ser ellers sød ud
han er også en pæn fyr.. og er i virkeligheden ikke så sikker og selvfed som han virker.. hehe
Haha ja
Og det mest komiske er, at jeg faktisk ike syntes de er vildt lækre dem der er med. Ikke at de er grimme. Men så lækre er de sku heller ikke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128