De sidste æg fra fryseren inden egen betalling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Ludo

Mange tak alle sammen.

Fik taget blodprøve igår og mit HCG var på 1390 så det ser jo helt fint ud.

Glæder mig til scanningen og om alt er som det skal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

nielsen80

Hvor er det bare fantastisk. Mange gange tillykke - det giver håb til os andre!

Anmeld

24. marts 2011

baby84

Ludo skriver:

Fik optøget de sidste æg, der var 5 stk hvor alle overlevede men kun 2 delte sig som de skulle. De blev så rigtig flotte og sat op den 9/3 og i morgen er det tid til blodprøve  Jeg ved at den er det denne gang for har ikke fået min mens endnu og den sku komme igår, samt jeg kunne ikke vente mere så tog en graviditetstest i går og wupti swupti 2 flotte streger kom frem, er bare så glad lige nu.

Men er dog lidt nervøs, for sidst jeg fik sat op, tabte jeg det 10 dage efter blodprøven. Og det er de sidste æg efter 4 ivf mislykkes ivf forsøg og det andet fryseforsøg

Håber virkelig at bebs bliver i mavsen

Er bare så glad for at være gravid

kæmpe tillykke med din garviditet...Hvor er det fantastisk med gode nyheder i denne gruppe. det trænger vi til

Krydser for at alt går godt

Anmeld

24. marts 2011

Sara.

Stort tillykke

Anmeld

24. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke  

Anmeld

24. marts 2011

AnneH

24. marts 2011

Kruse90

y stort tillykke

Anmeld

24. marts 2011

ønskebørn74

Ludo skriver:

Fik optøget de sidste æg, der var 5 stk hvor alle overlevede men kun 2 delte sig som de skulle. De blev så rigtig flotte og sat op den 9/3 og i morgen er det tid til blodprøve  Jeg ved at den er det denne gang for har ikke fået min mens endnu og den sku komme igår, samt jeg kunne ikke vente mere så tog en graviditetstest i går og wupti swupti 2 flotte streger kom frem, er bare så glad lige nu.

Men er dog lidt nervøs, for sidst jeg fik sat op, tabte jeg det 10 dage efter blodprøven. Og det er de sidste æg efter 4 ivf mislykkes ivf forsøg og det andet fryseforsøg

Håber virkelig at bebs bliver i mavsen

Er bare så glad for at være gravid

Weeeee, tillykke!!!! Hvor er det bare stort!!!!!

Lene

Anmeld

25. marts 2011

Ludo

Men uhh hvor er jeg bare mega meget nervøs, er super bange for at tabe det igen. Håber jeg bare virkelig ikke at jeg kommer til.

Nu skal det bare blive hvor det er.

Jeg ville også lige sige at jeg startede en uge inden ægoplægning med at tage Babyklister/ Fructus femina og tager det stadig 10 dråber 3 gange om dagen i lidt vand om det hjælper eller ej aner jeg ikke men lige nu siger min hjerne at det hjælper for jeg tør ikke stoppe med at tage det før efter uge 12. Håber bare virkelig at jeg når så langt og meget længere.

Tak for alle jeres svar.

Anmeld

25. marts 2011

Persille83

Husk nu vores væddemål:

Vi giver middag til dig og herren hvis den/de bliver født i november, og hvis det bliver december, så skylder du Regner stærkt med at det bliver i december, for elsker når du står i køkkenet heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.