Jeg er så lykkelig <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Oliver,Troia&Wictor

Jeg er Gravid!!!!!!!!!

Det er mit 3. vidunder så... har fået hjælp til de 2 andre, og havde faktisk accepteret vi ikke skulle have flere børn, men så tog jeg en test igår eftermiddag og 2 streger inden for 30 sek. er helt oppe og kører, og mande tog det lige godt som jeg håbede... havde aldrig troet jeg skulle blivegravid af mig selv hehe

Men vil lige høre andre der har fået hjælp og senere selv blevet gravid, er i gået hele vejen i graviditeten eller er det gået galt?? -i mit hoved tror jeg det går galt fordi jeg er blevet gravid uden hjælp

Kæmpe knus den lykkelig mor til 3 (til november)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Janni85

Har ikke selv prøvet det, da jeg ikke har fået hjælp.

Men ville lige sige stort tillykke til dig  

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har ikke prøvet det selv - men du skal da lige have et STORT tillykke

Anmeld

23. marts 2011

babyMark

Jeg har heller ikke prøvet det, men vil lige sige til lykke. Jeg har også termin til november.

Anmeld

23. marts 2011

Oliver,Troia&Wictor

tusind tak piger

Anmeld

23. marts 2011

B&J

Stort TILLYKKE med lille spiren i maven

Anmeld

23. marts 2011

lukasmor

Stort tillykke!!

Kan ikke se hvorfor det skulle gå galt..
Nu er livet skabt og jeg gætter på at det var det du skulle have hjælp til før?
Tror bestemt ikke at du er mere i risikogruppe for at miste dit barn, end alle andre så nyd graviditeten i stedet så du ikke skal gå og bekymre dig for meget og snak med din læge om evt. tidlig scanning

Held og lykke med det hele, hvor er det skønt

Anmeld

23. marts 2011

signe.

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg er Gravid!!!!!!!!!

Det er mit 3. vidunder så... har fået hjælp til de 2 andre, og havde faktisk accepteret vi ikke skulle have flere børn, men så tog jeg en test igår eftermiddag og 2 streger inden for 30 sek. er helt oppe og kører, og mande tog det lige godt som jeg håbede... havde aldrig troet jeg skulle blivegravid af mig selv hehe

Men vil lige høre andre der har fået hjælp og senere selv blevet gravid, er i gået hele vejen i graviditeten eller er det gået galt?? -i mit hoved tror jeg det går galt fordi jeg er blevet gravid uden hjælp

eeeejjjjjjjjjjjjjjjj tillykke!!!!

Anmeld

23. marts 2011

MetteDN

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg er Gravid!!!!!!!!!

Stort tillykke søde . Hvor er det dejlig for jer

Anmeld

23. marts 2011

Jemion

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.