Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja anbefal noget termotøj. Min datter har kun haft sit på 2 gange og der er allerede slidt hul på knæene.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kender kun bilkas og Mikk-line.Begge to gode sæt.
Køber dem i bilka og føtex og de holder fint. jeg har to drenge som ikke sidder stille og har endnu ikke haft problemer med termotøjet fra bilka og føtex
Hvor har du købt dit?
Jeg har været glad for Termolands. Ikke sønderlig smart, men enormt slidstærk og godt. Jeg købte det brugt og min datter er ved at bruge det i 2. sæson, hvor sidste sæson var kravlesæson...Men som sagt, så er det ikke skide smart
Vi har fra Babysam - Rigtig godt til vores...
Hjalte har noget fra Mikke-line og det er super godt. Forstærkning på nums og knæ og reflekser
Nor har fra friends i kvickly.. det dog ikke taget i brug endnu... Men det har vundet bedst i test...
Janni85 skriver: Køber dem i bilka og føtex og de holder fint. jeg har to drenge som ikke sidder stille og har endnu ikke haft problemer med termotøjet fra bilka og føtex Hvor har du købt dit?
Min mor købte det nemlig i bilka....
Vi har fra Bilka og det er super godt. Det har vi til vores dreng er der noget ekstra på knæ og numse. Han er 3 1/2 år og fuld af krudt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128