var ved lægen idag efter lang tid hvor jeg har skulle tage mig sammen, har døjet meget med hvad jeg tror er hævet mandler, og idag var det helt ja sorry betændt og som en hård knold og kunne ikke rigtig synke, kommer til lægen, og først poder hun mig for halsbetændelse og noget andet, men den test var negativ,
så er hun ret så sikker på at jeg har kysse syge da jeg har alle symtomer på det, får taget blodprøve, men negativ, hmm hun var ellers så sikker og mener det måske er for tidlig at teste for om det er det`?, nå men inden jeg går poder hun mig for noget andet jeg ikke ved hvad er for, men skulle regne med svar engang i næste uge,
men indtil da skal jeg "leve" som jeg har kysse syge, altså dvs, ingen alkohol som passer mig fint da jeg ikke drikker, og så må jeg ikke få pulsen op, og havde ellers lige regnet med at starte i fitness til den 1. men det må pænt vente
og så skal jeg ned og have taget blodprøve igen i næste uge hvis den der podning ike viser noget, og jeg som HADER nåle
,
nogle der har haft kyssesyge, aner intet om det andet end ingen alkohol og ikk pulsen for højt op,,
Anmeld