Hvad for en behandling? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

SSL

Hej piger

Jeg fik desværre en SA forleden og har før haft et par biokemiske   Jeg ved ikke om det er den rette gruppe, MEN - jeg tænker I ved en masse om behandlinger...

Jeg talte med min gynækolog sekretær idag, (gynæ. ringer imorgen), men hun sagde at min gynæ. muligvis vil begynde at tilbyde os behandling, fordi jeg har fået 2-3 biokemiske og nu en spontan.. Jeg tænker bare, hvad er det der er galt og hvad er det for en behandling? For jeg glemte helt at spørge fordi jeg blev så glad for at vi kan få noget hjælp

Så til jer der har haft noget gentagende og fået hjælp vil jeg spørge; Hvad sker der? Hvordan foregår det? Hjalp det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

SSL

Okay, det kokser da bare enormt for mig :/

Jeg ved ikke rigtig noget om selve behandlingen, da min gynæ. først ringer imorgen - men er jo stadig meget spændt!

Det drejer sig om noget behandling pga. nogle biokemiske og en spontan abort, det har stået på i 9 måneder ca. og derfor mener hun min krop måske ikke så godt holder på det.. Er der nogle af jer søde piger, der kender dén behandling for dét?

Håber I kan hjælpe

Anmeld

22. marts 2011

Najsen86

Kan desværre ikke hjælpe, men ville ikke gå uden at give dig en

Anmeld

22. marts 2011

SSL

Najsen86 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, men ville ikke gå uden at give dig en

Mange tak, skal du have :-) Det var nu også værd at tage med

Anmeld

23. marts 2011

nielsen80

Hej,

Puha det lyder godt nok som en hård omgang!!!! Føler med dig. Jeg er selv i behandling, men det er for at blive gravid, ikke for at kunne holde på det. Er faktisk meget usikker på, hvilken behandling din gyn. her tænker på. Jeg havde en kollega, som skulle tage et par sprøjter i løbet af hendes graviditet - hun havde samme problem som dig. De sprøjter hun tog, var dem vi andre bruger til at udløse ægløsning, de indeholder et hormon, som er meget lig graviditetshormonet HCG, tænker om det måske er det samme du skal. I så fald er det en meget let behandling.

Men jeg ville nok prøve at ringe og spørge din gyn. om det, så du kan få en afklaring

Anmeld

23. marts 2011

SSL

nielsen80 skriver:

Hej,

Puha det lyder godt nok som en hård omgang!!!! Føler med dig. Jeg er selv i behandling, men det er for at blive gravid, ikke for at kunne holde på det. Er faktisk meget usikker på, hvilken behandling din gyn. her tænker på. Jeg havde en kollega, som skulle tage et par sprøjter i løbet af hendes graviditet - hun havde samme problem som dig. De sprøjter hun tog, var dem vi andre bruger til at udløse ægløsning, de indeholder et hormon, som er meget lig graviditetshormonet HCG, tænker om det måske er det samme du skal. I så fald er det en meget let behandling.

Men jeg ville nok prøve at ringe og spørge din gyn. om det, så du kan få en afklaring

Hej, tak for dit svar SIkke noget med de behandlinger, men dejligt man kan få dem! Jeg vil først lige sige, at jeg føler med Jer der ikke kan blive gravide så let,det må fandme være en hård kamp - sikke noget..

Jamen, jeg sidder her i min skole, med telefonen liggende foran mig og venter spændt på opkald fra min gynækolog.. Hun rínger idag.. Det er jo egentlig kun sekretæren der går udfra vi vil få behandling efter denne omgang.. Men hun er nærmest også gynækolog med alle de års erfaring - så hun siger aldrig forkert

Alt held og lykke til jer, med det hele! Jeg krydser!

Anmeld

23. marts 2011

Faith

Allerførst får du lige et . Sikke en omgang du har været igennem

Da jeg i sin tid endelig blev gravid, fik jeg et lægemiddel der hedder Crinone som hjælper til at holde på fostret. Det er nogle små tuber indeholdende noget gel som sprøjtes op i skeden. Ved ikke om det er aktuelt i din situation, men det er da værd at forhøre dig hos din gynækolog.

Pøj pøj med det

Anmeld

23. marts 2011

SSL

smillaluna skriver:

Allerførst får du lige et . Sikke en omgang du har været igennem

Da jeg i sin tid endelig blev gravid, fik jeg et lægemiddel der hedder Crinone som hjælper til at holde på fostret. Det er nogle små tuber indeholdende noget gel som sprøjtes op i skeden. Ved ikke om det er aktuelt i din situation, men det er da værd at forhøre dig hos din gynækolog.

Pøj pøj med det

Tusinde tak for svaret, dét kan godt være det hun har i tankerne.. Foreløbig har jeg været til blodprøve idag og igen pm et par dage for at se om hormonet falder eller hvordan.. og så derefter skal vi tale evt. behandling.. Så må jeg se, hvad hun tænker - men det er jo godt at hører nogle andre der har været igennem det Og mange tak!

Anmeld

23. marts 2011

Faith

SSL skriver:

Tusinde tak for svaret, dét kan godt være det hun har i tankerne.. Foreløbig har jeg været til blodprøve idag og igen pm et par dage for at se om hormonet falder eller hvordan.. og så derefter skal vi tale evt. behandling.. Så må jeg se, hvad hun tænker - men det er jo godt at hører nogle andre der har været igennem det Og mange tak!

Jamen det var da så lidt

Håber du får den rette behandling så du snart kan gennemføre en graviditet. Du har vidst været rigeligt igennem på den konto.

Anmeld

23. marts 2011

SSL

smillaluna skriver:

Jamen det var da så lidt

Håber du får den rette behandling så du snart kan gennemføre en graviditet. Du har vidst været rigeligt igennem på den konto.

Mange mange tak søde - jeg HÅBER også det er ved at være nu  Jeg takkr for opbakningen!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.