Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nynne88 skriver: Hov havde ikke set at du havde lagt billeder ind Vil gerne høre pris på begge dele?
Hov havde ikke set at du havde lagt billeder ind Vil gerne høre pris på begge dele?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hopper fra - har fundet en anden.
God dag til dig
Puslingen skriver: Badestolen er af mærket Buddy og kun brugt få gange.Skråstolen er af mærket Vanilla og er i blå og sort. Den er brugt en del gange, men har kun 1 plet og den er på bagsiden.Begge ting er købt i babysamKom med et bud
Badestolen er af mærket Buddy og kun brugt få gange.Skråstolen er af mærket Vanilla og er i blå og sort. Den er brugt en del gange, men har kun 1 plet og den er på bagsiden.Begge ting er købt i babysamKom med et bud
hejsa...kan skråstolen justeres op og ned ? Og hvad er din pris for denne ? m.v.h.
ok ser lige 200 for begge dele. er stolen fra ikke ryger hjem ? For så vil jeg gerne give 100 kr.
moars skriver: ok ser lige 200 for begge dele. er stolen fra ikke ryger hjem ? For så vil jeg gerne give 100 kr.
Puslingen skriver: stolen kan godt justeres op og ned. Men havde egentlig tænkt mig 150 kr for den alene
stolen kan godt justeres op og ned. Men havde egentlig tænkt mig 150 kr for den alene
hvad siger du til 200 incl. porto ?
moars skriver: hvad siger du til 200 incl. porto ?
Puslingen skriver: hvor i landet bor du ?
hvor i landet bor du ?
vestsjælland
moars skriver: vestsjælland
Puslingen skriver: Okay, ja det er ret langtvæk.Så vidt jeg kan læse mig frem til vil det koste 80 ihvertfald at sende. Så hvis vi siger 220 er det en aftale
Okay, ja det er ret langtvæk.Så vidt jeg kan læse mig frem til vil det koste 80 ihvertfald at sende. Så hvis vi siger 220 er det en aftale
hvis du sender pb med bankoplysninger sætter jeg 220 ind til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128