Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så blev det igen min tur... fylder 21 år imorgen... Pyha jeg synes at tiden går hurtigt efterhånden =D
Føler mig lidt gammel
Ved godt at jeg ikke er det, meeeen
Ville ikke noget med dette udover at dele mine "frustrationer" med jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med i morgen
Havde det på samme måde da jeg fyldte 21 sidste år!
IsabellaCiinea skriver: Ja så blev det igen min tur... fylder 21 år imorgen... Pyha jeg synes at tiden går hurtigt efterhånden =D Føler mig lidt gammel Ved godt at jeg ikke er det, meeeen Ville ikke noget med dette udover at dele mine "frustrationer" med jer
Jeg bliver 21 om 2 mdr, og føler også at jeg er ved at blive "gammel" selvom man ikke er det. Synes bare slet ikke at jeg kan følge med tiden, selvom jeg elsker at jeg snart bliver 21. Så du er ikke den eneste der har det sådan Men tillykke med fødselsdagen i morgen
Hihi åhh dejligt at høre at jeg ikk er den eneste =D
Ihh tak skal du ha
og tillykke til dig om et par mdr.
Mileva skriver: Tillykke med i morgen Havde det på samme måde da jeg fyldte 21 sidste år!
Tak =D
Hihi sys bare det lyder vildt gammelt :b
hehe sådan har jeg det ogsåJeg bliver 21 d. 15 majSyntes også tiden flyver afstedMen tillykke med imorgen Og ha' en rigtig dejlig fødselsdag
Kruse90 skriver: hehe sådan har jeg det ogsåJeg bliver 21 d. 15 majSyntes også tiden flyver afstedMen tillykke med imorgen Og ha' en rigtig dejlig fødselsdag
Ja det er helt vildt..... 14, 15, 16 år -----> 21 år?! Say what =D
Tillykke med din dag den 15. maj =)
Og tak skal du ha =)
IsabellaCiinea skriver: Hihi åhh dejligt at høre at jeg ikk er den eneste =D Ihh tak skal du ha og tillykke til dig om et par mdr.
Nej du er bestemt ikke den eneste , har lige vænnet mig til 20 år, og nu er det allerede snart 21 Hihi tak, du er den første der siger tillykke, haha
Jaa, jeg har også fødselsdag i Maj
Mut skriver: Nej du er bestemt ikke den eneste , har lige vænnet mig til 20 år, og nu er det allerede snart 21 Hihi tak, du er den første der siger tillykke, haha
Haha så lidt =D Elsker at være den første
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128