Nyt herfra pige...Så har vi været i statsforvaltningen i roskilde i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

*SSSSSS*Min dejlig mor var super af møde mig der og tag børne i mens vi var inde da min forlove selv skulle til møde i næstved med hans eks......
Nååååå det gik super godt syntes jeg.
Det blev til af han skal have vores datter hveranden uge fra torsdag kl:16 hvor han henter hende i vuggestuen til mandag morgen morgen kl:7 hvor han skal aflever hende i vuggestuen og de er hos farmor og hun skal sove der ikke alle mulig andre steder på de dage dog besøg hans venner osv er ok(da han bor hos sin mor nu)..
venterferie,påske osv osv af små ferie er kun hvis det falde i hans torsdag til mandag da hun er så lille...
Hver anden jul og nytår skifte vi.
Han skal have hende nytår i år så det er fra den 28 dec til 2 jan og julen næste år er fra 23 til 28 dec..
2 uger i sommer ferien men det må ikke være to samhængen uger..
Dog må det godt være fra torsdag hans uge/torsdag og til søndagen ugen efter.hvor vi så skal afhente hende vi skal afhente hende hvis hun er syg eller mellem jul og nytår...Jeg tilbyd af 1 eller 2 dage i den modsatte uge var han velkomme til af komme her efter arbejde og spise sammen med os og lege osv med hende.Det sagde statsforvaltningen vi selv kunne aftale ude over hvis det var.
Jeg syntes det var super godt og er mega glad...
Følte vi begge blev hørt og lytte til der var ingen surhed osv mere grineri og vi snakke også alene samme bagefter og fik en smøg.
han tilbyd af køre min mor, børn og mig hjem.Dog sagde jeg mange tak bare han ville/gad sætte os af i slagelse i center ville det være super..
Det var en super god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Kvindemin

Det lyder dejligt for jer.
Er glad på dine vegne 60.png

Anmeld

15. oktober 2008

twinboys

henriette larsen skriver:

*SSSSSS*Min dejlig mor var super af møde mig der og tag børne i mens vi var inde da min forlove selv skulle til møde i næstved med hans eks......
Nååååå det gik super godt syntes jeg.
Det blev til af han skal have vores datter hveranden uge fra torsdag kl:16 hvor han henter hende i vuggestuen til mandag morgen morgen kl:7 hvor han skal aflever hende i vuggestuen og de er hos farmor og hun skal sove der ikke alle mulig andre steder på de dage dog besøg hans venner osv er ok(da han bor hos sin mor nu)..
venterferie,påske osv osv af små ferie er kun hvis det falde i hans torsdag til mandag da hun er så lille...
Hver anden jul og nytår skifte vi.
Han skal have hende nytår i år så det er fra den 28 dec til 2 jan og julen næste år er fra 23 til 28 dec..
2 uger i sommer ferien men det må ikke være to samhængen uger..
Dog må det godt være fra torsdag hans uge/torsdag og til søndagen ugen efter.hvor vi så skal afhente hende vi skal afhente hende hvis hun er syg eller mellem jul og nytår...Jeg tilbyd af 1 eller 2 dage i den modsatte uge var han velkomme til af komme her efter arbejde og spise sammen med os og lege osv med hende.Det sagde statsforvaltningen vi selv kunne aftale ude over hvis det var.
Jeg syntes det var super godt og er mega glad...
Følte vi begge blev hørt og lytte til der var ingen surhed osv mere grineri og vi snakke også alene samme bagefter og fik en smøg.
han tilbyd af køre min mor, børn og mig hjem.Dog sagde jeg mange tak bare han ville/gad sætte os af i slagelse i center ville det være super..
Det var en super god dag

Åhhh var dejligt for jer alle... Bare alle kunne blive så enige...

Så håber jeg det kommer til at virke...

MAjbritt

Anmeld

15. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

Er også super glad kan i tro og holder jo stadig meget af hendes far som en god ven og han har det svært for tiden(psykisk)...Så.. ja..kender jeg jo til fra sidste år og 2006

Anmeld

15. oktober 2008

MorCamilla

Hvor er det da bare dejligt for dig at det nu er kommet lidt styr på hvor hun skal være og hvornår hun er hos far og farmor.. Hvor dejligt. Og rigtig skønt at I kunne snakke om det stille og roligt.. Det er jeg rigtig glad for at høre..

Knus fra Camilla.

Anmeld

15. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor er det rart at høre der er kommet mere ro på

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

Dejlig nyhed... Så kan I få lidt ro på den lille familie....

Knus Pia.

Anmeld

16. oktober 2008

SaNiNa

hvor er det bare dejligt at hører...

fra Sanne

Anmeld

16. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

det er super vi kan være venner når vi har et barn selv om der var lidt staten af sommeren og her i sep men tro han har fatte af 3-4 rammer hos ham ikke gik - nået kun af bo i sit og han kærestes lejehus som han betalt alt på men kun boede der 1-2 mdr og hans eks nu sidder i alene med sine to børn og han han pt ikke råd til en bolig surt..
Men man kan også både se og høre på ham han ikke har det 100% godt og haft det en tid nu(ca siden maj)
Og jeg hved vi begge holder meget af hinanden han af mig og omvendt og kunne min datter have klar ugevis så var det også forsat men når han så har alt det ro og haft det en del mdr nu så er det ikke godt for vores datter og tro endelig godt han kan se det og viste han ikke ville få hende ugevis igen af statsforvaltningen men jeg syntes torsdag til mandag er da også fik og han kan jo komme og besøg hende her og spise med dog ville vi godt vide det en dag før og det skal ikke være hverdag men f.eks to dag i modsat uge...
Jeg er super glad for det jeg har gjort og super glad for det der er komme ud af det kun et lille - jeg så måske heller han kun havde hende til søndag efter hun have sove til middag og vi så hente hende f.eks kl:16 søndag ind mandag morgen kl:7. så hun lige nået her hjem vende sig til skiftede og nogle timer her og jeg så aflever hende mandag morgen stille og rolig...
Men som de sagde derope det måtte vi jo se hvordan hun tog det på den måde...
JA vi må se...
Tak for alt jeres støtte og svar...
Knus Herfra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.