*SSSSSS*Min dejlig mor var super af møde mig der og tag børne i mens vi var inde da min forlove selv skulle til møde i næstved med hans eks......
Nååååå det gik super godt syntes jeg.
Det blev til af han skal have vores datter hveranden uge fra torsdag kl:16 hvor han henter hende i vuggestuen til mandag morgen morgen kl:7 hvor han skal aflever hende i vuggestuen og de er hos farmor og hun skal sove der ikke alle mulig andre steder på de dage dog besøg hans venner osv er ok(da han bor hos sin mor nu)..
venterferie,påske osv osv af små ferie er kun hvis det falde i hans torsdag til mandag da hun er så lille...
Hver anden jul og nytår skifte vi.
Han skal have hende nytår i år så det er fra den 28 dec til 2 jan og julen næste år er fra 23 til 28 dec..
2 uger i sommer ferien men det må ikke være to samhængen uger..
Dog må det godt være fra torsdag hans uge/torsdag og til søndagen ugen efter.hvor vi så skal afhente hende vi skal afhente hende hvis hun er syg eller mellem jul og nytår...Jeg tilbyd af 1 eller 2 dage i den modsatte uge var han velkomme til af komme her efter arbejde og spise sammen med os og lege osv med hende.Det sagde statsforvaltningen vi selv kunne aftale ude over hvis det var.
Jeg syntes det var super godt og er mega glad...
Følte vi begge blev hørt og lytte til der var ingen surhed osv mere grineri og vi snakke også alene samme bagefter og fik en smøg.
han tilbyd af køre min mor, børn og mig hjem.Dog sagde jeg mange tak bare han ville/gad sætte os af i slagelse i center ville det være super..
Det var en super god dag
Anmeld