Åh de tvillingeklapvogne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Hvem?

Kender i ikke en lækker tvillingeklapvogn eller bruger du ikke din mere og vil sælge den?

Jeg syntes det er svært at vælge hvad for en jeg gerne vil have, da jeg heller ikke vil betale 6500 for én.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Pigent

SanneBoe skriver:

Kender i ikke en lækker tvillingeklapvogn eller bruger du ikke din mere og vil sælge den?

Jeg syntes det er svært at vælge hvad for en jeg gerne vil have, da jeg heller ikke vil betale 6500 for én.....

Nu har jeg ikke selv tvillinger men passer to søskende tæt på hinanden. 

De har en Trille og den er god synes jeg. Kan ikke finde lige den de har men her er en som nok er en nyre model. 

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=524

Anmeld

28. marts 2011

uschmidt

hej nu ved jeg ikke hvor du bor.

jeg har 2 hold tvillinger og har prøvet lidt af hvert inden for tvillingeklapvogne og jeg syntes de alle har nogle fordele og nogle ulember. så skal du bare finde den der har flest fordele for dig.

jeg har en emmaljunga til salg i marineblå med overlædder, den har svingbar styr. individuel ryglæn samt løft til fødder så kan den blive hel flad så de kan ligge helt ned.

den er dejlig at kører med da vægten ligger tæt på vejen. den er smal så man kan kommer ind mange steder ( er jo en ulembe hvis de stadig sidder i klapvogn når de er 3 da der så ikk er så meget plads)

minus ved denne er som sagt str mellem børnen når de er 3

samt en lidt lav varekurv plastposer kan ikke stå op.

min pris for denne brugt vogn er 1200 kr og hvis det er har jeg også 2 kørerposer af mærket quinnyny der fint passer i den. men dem vil jeg gerne have ca. 400 kr til sammen

det kommer altsammen fra et hjem uden dyr og røg.

men sam sagt kan du jo bo rigtig langt væk

hilsen ulla

Anmeld

28. marts 2011

uschmidt

hej igen kan se du bor i 8830 jeg bor i 8850

Anmeld

29. marts 2011

ullamor1

Hejsa

Teutonia laver nogle lækre nogle som du kan se her  http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/klapvogne/teutonia/teutonia-team-cosmo 

Anmeld

30. marts 2011

Mulleneser

Prøv at kigge i den blå avis.. Jeg købte en brugt teutonia tvillingeklapvogn til 2500, hvor normalprisen i babysam ligger på ca. 6000,-... Har været rigtig glad for den..

Anmeld

23. april 2011

OscarAlma

Hej

Jeg har en helt ny City Mini tvillinge klapvogn. Den er med svingbare hjul, den er sort og sæderne kan ligges ned individuelt.

Har selv givet 4000 for den, men du kan få den for 2500 af mig.

Fantastisk vogn, men fik desværre ikke brug for den.

Anmeld

23. april 2011

Hvem?

Mange tak for buddet, men jeg gik ud og købte mig en Emmaljunga Twin cross, og den er jeg super glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.