test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

hey

Jeg tænkte på. kan man godt tage en test selvom man har haft sex dagen før ?

krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

DLM

en test vil ikke vise noget hvis du tager den dagen efter du har haft sex.

Anmeld

22. marts 2011

Worldwide

Testen kan du sagtens ta' men tror nu ikke du skal regner ret meget med det resultat Vent en 2-3 ugers tid og ta' en Men hvis du er bange for der er sket noget så ta' en fortrydelsespiller - hvis det er det du ønsker selvfølgelig

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

det er fordi vi har på fornemmeren at jeg er gravid (altså at jeg er blevet det for noget tid siden) også tænkte jeg på om jeg så godt kan tjekke det selvom jeg har haft sex dagen før ?

Formulerede mig vist lidt forkert hihi

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Testen kan du sagtens ta' men tror nu ikke du skal regner ret meget med det resultat Vent en 2-3 ugers tid og ta' en Men hvis du er bange for der er sket noget så ta' en fortrydelsespiller - hvis det er det du ønsker selvfølgelig

fordi jeg er ano er fordi jeg har en lille på 4 måneder . Og vil have det hvis det er sådan jeg er gravid igen(har altid haft en drøm om at det skulle komme med ikke ret lang tid mellem) (men godt nok ikke lige så hurtigt hihi)

Anmeld

22. marts 2011

Worldwide

Anonym skriver:

det er fordi vi har på fornemmeren at jeg er gravid (altså at jeg er blevet det for noget tid siden) også tænkte jeg på om jeg så godt kan tjekke det selvom jeg har haft sex dagen før ?

Ahh på den måde xD

Hm, ville sige ja, jeg testede morgen efte vi havde hygget i sengen og den var bragende positiv Og nu sidder vi med en lille en på knap 3 mdr So go for it

Anmeld

22. marts 2011

DLM

Anonym skriver:

nååå sådan selvfølgelig kan du det

Anmeld

22. marts 2011

Worldwide

Anonym skriver:

fordi jeg er ano er fordi jeg har en lille på 4 måneder . Og vil have det hvis det er sådan jeg er gravid igen(har altid haft en drøm om at det skulle komme med ikke ret lang tid mellem) (men godt nok ikke lige så hurtigt hihi)

Bliver da helt sikkert en udfordring hvis der er en lille spire, men er det ikke det hele værd?

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Bliver da helt sikkert en udfordring hvis der er en lille spire, men er det ikke det hele værd?

jo det er det helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.