Hjæælpp ideer til mad uden stivelse i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.040 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Fru Dinesen

Jeg er startet på kur  

Så alt stivelse og sukker, har vi skåret fra det vil sige 

Ingen hvedemel,pasta,ris,kartofler,brød og alle ting med sukker i 

Så den står på grøntsager og kød 

Nu har vi været på skrump i godt 2 uger sååå hvad vi selv havde at fantasi til spændende mad er ved at være brugt op 

Nogle der har nogle gode idder ? eller opskrifter??

Knusss Linda der nu har tabt 4 kg Juhuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Fru Dinesen

nogle der kan hjælpe ???

Anmeld

28. marts 2011

smokin

Fru Dinesen skriver:

Jeg er startet på kur  

Så alt stivelse og sukker, har vi skåret fra det vil sige 

Ingen hvedemel,pasta,ris,kartofler,brød og alle ting med sukker i 

Så den står på grøntsager og kød 

Nu har vi været på skrump i godt 2 uger sååå hvad vi selv havde at fantasi til spændende mad er ved at være brugt op 

Nogle der har nogle gode idder ? eller opskrifter??

Knusss Linda der nu har tabt 4 kg Juhuuu

du skal vel have en eller anden form for stivelse? Groft rugbrød, grovpasta eller brune ris? 

Anmeld

28. marts 2011

matryoshka

Fru Dinesen skriver:

nogle der kan hjælpe ???

Jeg går ud fra at du er på atkins eller south beach diet? For så har du sikkert deres opskrifter? Om ikke så prøv at google det eller lån bøgerne på biblioteket. Hvordan er de første to uger gået? Kan i mærke forskel og har i tabt jer?

Anmeld

28. marts 2011

Fru Dinesen

Det er gået helt igennem fantastisk ... 

har tabt mig 4,2 kg på 14 dage 

og nej har selv valgt kuren skal ha gastikbypass da jeg er meget meget overvægtig 

og har så et mål jeg skal tabe mig til  

Anmeld

28. marts 2011

Fru Dinesen

Zette skriver:

du skal vel have en eller anden form for stivelse? Groft rugbrød, grovpasta eller brune ris? 

Nope spiser ingen former for stivelse ... 

mig mavse funger fint (hvis det er det du tænker på)

men spiser en masse vitaminer 

kød og grønt 

Anmeld

28. marts 2011

Ploffer

Fru Dinesen skriver:

Det er gået helt igennem fantastisk ... 

har tabt mig 4,2 kg på 14 dage 

og nej har selv valgt kuren skal ha gastikbypass da jeg er meget meget overvægtig 

og har så et mål jeg skal tabe mig til  

Jeg fin en gby for 14 dage siden.... hvor er det flot at du har tabt dig 4 kg  Super godt gået

En af mine ynglingsretter da jeg skulle tabe mig til op. var hel ovnstegt kylling med ovnbagte rodfrugter og en lækker dressing på græsk youghurt 2 % med hvidløg og krydderurter i  Det er super lækkert og smæk fyldt med proteiner. Det er proteinerne du skal fokusere på og sørge for at få masser af. Også efter Op. er proteinerne det vigtigste i din kost  

Du kan også lave mos af rodfrugter el. blomkål. Blomkålsmos smager super til et lækkert stykke oksekød  Evt. med lidt dampet asparges, sukkerærter osv . 

Held og lykke med dit vægttab....Du klarer det super flot 

Knus Rikke

Anmeld

28. marts 2011

Snefnug1984

Hvis du vil undgå stivelse, kan jeg varmt anbefale dig at kigge lidt efter PCO venlige opskrifter, da vi også skal undgå stivelse Du kan fx. kigge på pcoliv.dk

Anmeld

28. marts 2011

Dot D

Jeg laver tit "ruskumsnusk", det er snittet hvidkål, tynde strimler gulerødder, porrer, hakket løg, hvidløg og hakket oksekød, og godt med karry, mums. Brun kødet i lidt olie med karry, og så i med alle de andre ting, lidt vand efter hvor "smattet! du vil have det, så lader du det bare "koge" i noget tid, så gulerødderne er bløde. Det smager sååååå godt og du kan jo putte andre krydderier i og så, men salt, peber og karry det er rigtigt godt Det var vist en idé til aftensmaden i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.