hjælp til drenge navne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Fenja09

IsabellaCiinea skriver:

Nej mener også det er til piger =)

Okay det står bare ikke under pigenavne i min "navnebog"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

henh01

Min søn hedder Noam, det synes jeg selvf er super sødt. Det er i hvert fald specielt og man skal hele tiden sige: "Nej ikke Noah, Noam, med M til sidst" hahahaha Men folk vænner sig vel til det? Bortset fra min svigermor der stadig kalder ham lillemanden fordi hun synes det er grimt.. hahaha

Anmeld

25. marts 2011

Philippa

henh01 skriver:

Min søn hedder Noam, det synes jeg selvf er super sødt. Det er i hvert fald specielt og man skal hele tiden sige: "Nej ikke Noah, Noam, med M til sidst" hahahaha Men folk vænner sig vel til det? Bortset fra min svigermor der stadig kalder ham lillemanden fordi hun synes det er grimt.. hahaha

Ja det er jo det..
min farmor syns heller ikke det skal være for kompliceret.. Men altså.. Det skal de jo heller ikke bestemme

Anmeld

25. marts 2011

BabyMus

IsabellaCiinea skriver:

Nej mener også det er til piger =)

Tror altså kun det er til drenge. Man kan i hvert fald ikke få det frem inde på Danmarks Statistik. Der står at der kun er højest to med det navn. Så det er i hvert fald meget få der hedder det som pige hvis man kan. (:

Anmeld

25. marts 2011

Kløver

Philippa skriver:

Ja, det er da specielle navne, hvor har du hørt om dem??

Tjalfe er jo fra filmen Valhalla, og synes feks pigenavnet Røskva er rigtig sødt (manden langt fra enig) Predbjørn så vi i navnebogen, og vi lavede en del grin med det, men nu mere det var oppe og vende, nu mere synes jeg om det, og var dte ikke for mandne kunne jeg godt finde på at give vores søn navnet til mellemnavn Vores søn hedder dog noget så almindeligt som Daniel til fornavn

Håber i finder et godt navn

Anmeld

26. marts 2011

Philippa

Maja84 skriver:

Tjalfe er jo fra filmen Valhalla, og synes feks pigenavnet Røskva er rigtig sødt (manden langt fra enig) Predbjørn så vi i navnebogen, og vi lavede en del grin med det, men nu mere det var oppe og vende, nu mere synes jeg om det, og var dte ikke for mandne kunne jeg godt finde på at give vores søn navnet til mellemnavn Vores søn hedder dog noget så almindeligt som Daniel til fornavn

Håber i finder et godt navn

Ja, film er gode fortiden HAHA.. Især slutningen, hvor rulleteksten kommer med alle de navne.

Mange tak skal du have - det håber jeg også

Anmeld

26. marts 2011

Pigent

Philippa skriver:

Pige navnet er på plads, hvis det blir en?? 

Men jesus christ, syns godt nok drenge navne er svære..

ELSKER Specielle  navne,  har i nogle forslag ??

Vi har snakket om :

* Columbus

* Milton

* Aston

* Mali

* Felipe

* Liam

* Milan

Kærligst Philippa

Emilius
Micas
Sofus
Bertil
Nicholas
Anker
Alfred
Villum
Romeo
Tristan  

Anmeld

26. marts 2011

Philippa

Barnepigen skriver:

Emilius
Micas
Sofus
Bertil
Nicholas
Anker
Alfred
Villum
Romeo
Tristan  

Anmeld

26. marts 2011

Pigent

Philippa skriver:

Håber der er nogen der kan give lidt inspiration (: 

Anmeld

28. marts 2011

Philippa

Barnepigen skriver:

Håber der er nogen der kan give lidt inspiration (: 

det kan det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.