Fluenet - har i det på nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Bom

I februar mdr var vi til noget weekend træf i vores bil klub, og da min datter skulle ud og sove lagde jeg hende i barnevognen og så puttede jeg fluenet over, det har vi altid gjort, da vi har en masse udendørs katte, og for at være sikker på at de ikke kan komme ned til mit guld, putter jeg fluenet over..

Men der var så en kammerat der kommenterede det, da der jo ingen fluer er i feb marts måned, men jeg synes jo også at den holder vinden ude..

Så hva gør i piger?? Flue net eller ej nu her???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

regalprime

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

I februar mdr var vi til noget weekend træf i vores bil klub, og da min datter skulle ud og sove lagde jeg hende i barnevognen og så puttede jeg fluenet over, det har vi altid gjort, da vi har en masse udendørs katte, og for at være sikker på at de ikke kan komme ned til mit guld, putter jeg fluenet over..

Men der var så en kammerat der kommenterede det, da der jo ingen fluer er i feb marts måned, men jeg synes jo også at den holder vinden ude..

Bruger det året rundt

Anmeld

22. marts 2011

CamillaSoefelt

Bruger det også, ligesom dig fordi jeg også sys det holder vinden ude plus det med kattene:-). Men som en anden tidligere skrev i en oprettet tråd havde hun trådt lige ud i en bi på altanen, så det er tid nu:-)!

Anmeld

22. marts 2011

9510

Jeg bruger mit fluenet året rundt, det har jeg altid gjort

Anmeld

22. marts 2011

Bom

Dejligt i andre også bruger det året rundt..  

Nu føler jeg mig knap så dum..

Anmeld

22. marts 2011

morethanperfect

Jeg gør ikke .. Kunne måske være jeg skulle til at gøre det 

Anmeld

22. marts 2011

Bom

CamillaSoefelt skriver:

Bruger det også, ligesom dig fordi jeg også sys det holder vinden ude plus det med kattene:-). Men som en anden tidligere skrev i en oprettet tråd havde hun trådt lige ud i en bi på altanen, så det er tid nu:-)!

Øv øv hvor træls, jeg hader bier...

Dejligt jeg ikke er den eneste der bruger flue net året rundt..

Anmeld

22. marts 2011

Bom

morethanperfect skriver:

Jeg gør ikke .. Kunne måske være jeg skulle til at gøre det 

Jeg tror ihvertfald at det holder lidt af vinden ude, plus alle slags dyr..

Anmeld

22. marts 2011

morethanperfect

Jeg tror ihvertfald at det holder lidt af vinden ude, plus alle slags dyr..

Ja det har du ret i .. Men stiller altid Oscar så der kommer så lidt vind ind som mulig .. Men stadigvæk .. Hmm ... Hvis jeg kan finde deet  

Anmeld

22. marts 2011

meem

Har altid enten fluenet eller regnslag på barnevognen.. året rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.