Må man tage selvbetalte kurser, mens man er på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

K&S

Nøj, det er lidt af en jungle....!

Jeg er på barsel til midt i juni, men kunne godt tænke mig at tage et kursus eller 2, så mine muligheder for job efter endt barsel er bedre, men må jeg det

Jeg modtager barselsdagpenge (hvis det har betydning)

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Grynt

Tjaaa altså jeg aner faktisk ikke om man må eller ej, men jeg kan ikke se hvorfor du ikke måtte. Altså det er noget du selv melder dig til, betaler selv, i din egen tid...kan vel ikke være så anderledes end hvis du gik til strikning, eller fansk? Jeg tog også selv et kursus på uni da jeg var på barsel.

Grynt

Anmeld

22. marts 2011

fønix

K&S skriver:

Nøj, det er lidt af en jungle....!

Jeg er på barsel til midt i juni, men kunne godt tænke mig at tage et kursus eller 2, så mine muligheder for job efter endt barsel er bedre, men må jeg det

Jeg modtager barselsdagpenge (hvis det har betydning)

Katja

Jeg tænker at man gerne må  men kan du ikke ringe til kommunen eller din fagforening og spørge? så er du i hvert fald HELT sikker

Anmeld

22. marts 2011

K&S

Grynt/Tina skriver:

Tjaaa altså jeg aner faktisk ikke om man må eller ej, men jeg kan ikke se hvorfor du ikke måtte. Altså det er noget du selv melder dig til, betaler selv, i din egen tid...kan vel ikke være så anderledes end hvis du gik til strikning, eller fansk? Jeg tog også selv et kursus på uni da jeg var på barsel.

Grynt

Tusind tak for svaret...! Og ja, det kan du da have ret i  tak tak...!

Anmeld

22. marts 2011

K&S

fønix skriver:

Jeg tænker at man gerne må  men kan du ikke ringe til kommunen eller din fagforening og spørge? så er du i hvert fald HELT sikker

Jeg tænkte nemlig også selv, at det må man da selvfølgelig, men så blev jeg alligevel liiiidt i tvivl - jeg prøver at spørge kommunen/fagforeningen  tak for svaret...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.