Rose <3 skriver:
Åh nej da, hvor er det synd for Charlotte og lille smukke Maria 
HVad med dig moster, er du helt okay, det må også være hårdt for dig, at din lille øjesten endnu engang skal i narkose
Hils dem mange gange fra os og ønsk de bedste herfra.
Knus og kram.
Jaa, det er meget synd for dem. Men det er heldigvis hurtigt overstået!
Jeg er altid bekymret for om hun vågner af narkosen igen, men nu er det sket så mange gange, og nu venter jeg bare på at de kommer hjem igen, og så håber jeg ikke at narkosen påvirker hende efter det. Tusinde tak, fordi du spørger
jeg er bare SÅ glad for at det ikke er mig der skal være ved hende når hun "falder i søvn", så ville jeg nok fælde en tåre (eller 30!) men heldigvis er Charlotte jo sammen med sin mand, og de to kan klare alt sammen.
Jeg skal nok hilse dem! jeg har lige snakket med hende, og hun siger at nettet ikke vil funke for dem dernede, men at hun nok kommer til at se tråden her i morgen. Hun bliver SÅ glad for at I er så mange herinde, som tænker på hende.
UPDATE!
Ja, jeg har så næsten lige snakket med Charlotte. De er kommet på patienthotellet fordi Maria er blevet for stor til babyafdelingen, og der hvor de kom hen var så på en 4 mands stue. Jeg ved ikke lige hvordan de fik lov til at komme på patienthotellet. Men lille Nuggi står som nummer 1 på akutlisten i morgen, så vi
for at det bliver klaret fra morgenstunden af, så de kan komme hjem i rimlig tid. Og så Nuggi kan komme til at sove i sin egen seng, til den tid hun er vant til. 
Anmeld