Eventyrløbet 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Manakauapo

Hejsa

Nu hvor vi nærmer os tiden for Eventyrløbet tænkte jeg på, om vi ikke var nogle brugere her fra baby.dk, der skulle samle et hold og løbe sammen.

Nogle løber, nogle går. Nogle har barnevognen eller klapvognen med, og det skal der også være plads til.

Løbet kommer til at foregå på KRISTIHIMMELFARTS DAG 2. JUNI i Odense. Det koster 150 kr (indtil 20/04/2011) at deltage.

Du kan læse mere om løbet her: http://www.ogf.dk/side1.php?p_id=201

Håber på at se så mange som muligt

Knus Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Manakauapo

Opsedasse

Anmeld

24. marts 2011

Jeg kommer desværre ik så'n lige til Odense!

Jeg har ellers overvejet et løb i år.. Ved du hvor man kan finde nogle løbe arrangamenter!? Der plejer da at være noget kvindeløb osv!?

Stine og Lisa.

Anmeld

24. marts 2011

Manakauapo

Tilmeldt skriver:

Jeg kommer desværre ik så'n lige til Odense!

Jeg har ellers overvejet et løb i år.. Ved du hvor man kan finde nogle løbe arrangamenter!? Der plejer da at være noget kvindeløb osv!?

Stine og Lisa.

Uhh.. Det ved jeg ikke lige. Men hvor bor du henne? Så skal jeg finde en løbekalender til dig

Anmeld

24. marts 2011

birthee

Valkyrien skriver:

Hejsa

Nu hvor vi nærmer os tiden for Eventyrløbet tænkte jeg på, om vi ikke var nogle brugere her fra baby.dk, der skulle samle et hold og løbe sammen.

Nogle løber, nogle går. Nogle har barnevognen eller klapvognen med, og det skal der også være plads til.

Løbet kommer til at foregå på KRISTIHIMMELFARTS DAG 2. JUNI i Odense. Det koster 150 kr (indtil 20/04/2011) at deltage.

Du kan læse mere om løbet her: http://www.ogf.dk/side1.php?p_id=201

Håber på at se så mange som muligt

Knus Tine

Koster det også 150 kr. for barnet, hvis man har sådan en lille spir med i barnevogn???

Anmeld

24. marts 2011

Manakauapo

birthee skriver:

Koster det også 150 kr. for barnet, hvis man har sådan en lille spir med i barnevogn???

Nej, de 150 kr. er kun for løberen. At have barnevognen med koster ikke noget

Anmeld

24. marts 2011

birthee

Valkyrien skriver:

Nej, de 150 kr. er kun for løberen. At have barnevognen med koster ikke noget

Okay... må lige se om det kan passe ind i programmet... har lige skrevet det i kalenderen med sidste tilmelding... Hvad hvis man skal have sin søn på 4 år med???

Anmeld

24. marts 2011

Valkyrien skriver:

Uhh.. Det ved jeg ikke lige. Men hvor bor du henne? Så skal jeg finde en løbekalender til dig

Vestjsælland - Kalundborg!

Stine og Lisa.

Anmeld

24. marts 2011

Manakauapo

birthee skriver:

Okay... må lige se om det kan passe ind i programmet... har lige skrevet det i kalenderen med sidste tilmelding... Hvad hvis man skal have sin søn på 4 år med???

Altså mener han skal have startnummer, hvis han skal gå med rundt. Men det koster jo så kun 80 kr. for ham

Anmeld

24. marts 2011

birthee

Valkyrien skriver:

Altså mener han skal have startnummer, hvis han skal gå med rundt. Men det koster jo så kun 80 kr. for ham

Okay... jeg vil se om det kommer til at passe ind... økonomien er lige meget stram herhjemme den næste måneds tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.