Klapvogn med svinghjul eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Lunae

Hej tøser!
Ville lige høre jeres mening før jeg køber en klapvogn jeg synes jo svinghjul er smart, men ved ikke om det er praktisk, hvis man fx skal på stranden, i skoven eller lign!

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

sarahb

her synes jeg at almindelige hjul er bedre, har en vogn med alm. og en med svingbare. Og de svingbare stopper hvis man kører ind i en lille kant så skal man til at "løfte" den op over hvor med almindelige faste gummi hjul kører man hen over. Hvis du forstår.

Jeg er SÅ træt af de skiiide svingbare hjul, og så specielt i et ujævnt tærren

Anmeld

22. marts 2011

Tip!

Lunae skriver:

Hej tøser!
Ville lige høre jeres mening før jeg køber en klapvogn jeg synes jo svinghjul er smart, men ved ikke om det er praktisk, hvis man fx skal på stranden, i skoven eller lign!

Hvad er jeres erfaringer?

Jeg har en klapvon med svinghjul... Det er skide smart når man lige skal dreje osv.. Den klapvogn jeg har kan man klikke på sårn en dims, så den ikke drejer på hjulene...

Har ikke haft den med på stranden, da min søn siger : Moar GÅ  

Anmeld

22. marts 2011

JacobsMoar

Jeg eeeelsker vores klapvogn med svinghjul, vi har været en tur på Hammerknuden, på Bornholm med vores, i skoven og på markveje, den kører altså fantastisk, har overhovedet ikke fortrudt købet

Anmeld

22. marts 2011

Lise

Vi har en mountain buggy med sving-forhjul. Den er helt fantastisk at køre med - det er så nemt. Og gider man ikke at det svinger kan det klikkes fast ganske enkelt.

Den har været med både i skov og på strand - tror ikke jeg syntes at det var besværligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.