UPDATE!!! Jeg er så ked af det (4år og måske psygisk syg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

https://www.baby.dk/debat/96842pi1/syge-boern/jeg-er-saa-ked-af-det-4aar-og-maaske-psygisk-syg.aspx

Har nu været til samtale i børnehaven omkring Nicklas. Og de kunne med det samme sige at der ikke på nogen måde var hold i det vores nye læge havde sagt omkring at Nicklas skulle have nogen psygiske problemer.....

Han fik rigtig meget ros. De sagde han var en stille dreng (Han er lige startet d 1/2-10 i ny børnehave) Men at han var rigtig go social og kunne lege med alle andre børn, pige som drenge, store som små. Derudover kunne de sige at han havde hjernen med i alt hvad han gør, og er en utrolig klog dreng hans alder taget i betragtning.

Så kun ros til ham.... Det kan jeg nu imorgen gå vider til lægen med!

Jeg er super stolt og glad både for en masse ros, men også for at der ikke er noget psygisk galt med ham.... Er utrolig lettet!

Lige en update herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

https://www.baby.dk/debat/96842pi1/syge-boern/jeg-er-saa-ked-af-det-4aar-og-maaske-psygisk-syg.aspx

Har nu været til samtale i børnehaven omkring Nicklas. Og de kunne med det samme sige at der ikke på nogen måde var hold i det vores nye læge havde sagt omkring at Nicklas skulle have nogen psygiske problemer.....

Han fik rigtig meget ros. De sagde han var en stille dreng (Han er lige startet d 1/2-10 i ny børnehave) Men at han var rigtig go social og kunne lege med alle andre børn, pige som drenge, store som små. Derudover kunne de sige at han havde hjernen med i alt hvad han gør, og er en utrolig klog dreng hans alder taget i betragtning.

Jeg er super stolt og glad både for en masse ros, men også for at der ikke er noget psygisk galt med ham.... Er utrolig lettet!

Hvad sker der lige for jeres læge!?!?

Stine og Lisa.

Anmeld

22. marts 2011

MigSS

Kan ikke lade være: det var det jeg sagde

Anmeld

22. marts 2011

Loa

Hvor dejligt at få det af vide

Anmeld

22. marts 2011

Chalala85

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Hvor er jeg glad for i har fået så positivt nyt Du kan vidst roligt være stolt !

Mon det var en idé at skifte læge?!?!

Anmeld

22. marts 2011

Maria.

Dejligt.. Altså de der læger en gang i mellem.. Jeg læste godt dit andet indlæg, men havde ikke lige tid til at svare..

Min søn gør det samme som din - han klager bare over "smerter" i ryggen i stedet.. På et tidspunkt var det så galt at vi tog til vagtlægen, som efter at have undersøgt han konstaterede halsbetændelse!!  Hmm.. Okay.. Synes nu stadig det var underligt, for han har klaget over det i ½ års tid, med jævne mellemrum.. Nå, men vi tog til vores egen læge som ikke ville undersøge før han var af med halsbetændelsen igen..

Så nu skal vi derop i næste uge, og jeg vil insistere på at få han røngtenfotograferet (OM JEG SÅ SELV SKAL BETALE DET!!!) For jeg skal være sikker på at der ikke er noget galt med den ryg!!

Nå men det jeg ville sige var - Jeg synes du skal gøre det samme! Insister(!!!) på at få det scannet/røngten!

Maria

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

Chalala85 skriver:

Hvor er jeg glad for i har fået så positivt nyt Du kan vidst roligt være stolt !

Mon det var en idé at skifte læge?!?!

Der er heldigvis flere læger i det lægehus, og du kan være helt sikker på det er sidste gang jeg går ind til ham.....

Jeg er MEGA stolt af ham....

Anmeld

22. marts 2011

Chalala85

Fru Nielsen skriver:

Der er heldigvis flere læger i det lægehus, og du kan være helt sikker på det er sidste gang jeg går ind til ham.....

Jeg er MEGA stolt af ham....

Det kan jeg virkelig godt forstå

Du skal også være MEGA stolt

Anmeld

22. marts 2011

mortil4dejligepiger

Hvor er det bare dejligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.