Opråb! Så er det på med fluenettet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Ida.

Hej derude

SÅ er det for alvor forår - jeg trådte netop ud på altanen for at nyde temperaturer på den rigtige side af 10 grader, og plantede min fod (med sko) direkte ovenpå en bi! Så ville bare sige til alle jer med børn, der sover ude - husk at sætte fluenettet på!!!

Glædelig forårsdag til jer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Tip!

Jeg tænkte faktisk det samme da vi var ude og gå tur i weekenden.... At nu måtte det være tid til at finde nettet frem igen..

Anmeld

22. marts 2011

CamillaSoefelt

idamaria83 skriver:

Hej derude

SÅ er det for alvor forår - jeg trådte netop ud på altanen for at nyde temperaturer på den rigtige side af 10 grader, og plantede min fod (med sko) direkte ovenpå en bi! Så ville bare sige til alle jer med børn, der sover ude - husk at sætte fluenettet på!!!

Tak:-)!

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Hej derude

Ehm nu har det ikke været af her, når hun sov til middag i vognen... Men ja det skal helt sikkert på nu.

Hilsen mig, med 3 stk. myggestik på kinden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.