Postdanmark - KAN MAN DET ??? sende pr efterkrav ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

bullerbassen

Kay skriver:

sådan en "kunde" har jeg også haft... heller ikke her inde...

prøvede at forklare ham at det kunne man ikke medmindre man havde firma og aftale med post danmark... men han blev pisse sur, og beskyldte mig for at snyde ham og at hvis han overførte penge til mig ville jeg garanteret ikke sende pakken...

jeg blev lidt hård og bad ham skride af H til, og jeg nok skulle finde en anden at sælge mine ting til...

De skrev også at de var blevet snydt før.

Og jeg svarede det var ærgeligt.

Har aldrig oplevet pakker der forsvinder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

bullerbassen

KaLee skriver:

Du ved mere nu, efter disse svar.. 

Men ja - det er forbeholdt firmaer.... 

Hi hi ja det gør jeg

Anmeld

22. marts 2011

Kay

bullerbassen skriver:

De skrev også at de var blevet snydt før.

Og jeg svarede det var ærgeligt.

Har aldrig oplevet pakker der forsvinder.

heller ik her... og fair nok man er påpasselig når man er blevet snyt... men så må man lade være med at handle sådan... der er jo risiko ved det hver gang.... og de fleste er da erlige.... er da aldrig selv blevet snyt

Anmeld

22. marts 2011

bullerbassen

Kay skriver:

heller ik her... og fair nok man er påpasselig når man er blevet snyt... men så må man lade være med at handle sådan... der er jo risiko ved det hver gang.... og de fleste er da erlige.... er da aldrig selv blevet snyt

Er nu heller aldrig blevet snydt

Kun den anden vej , hvos køber aldrig overføre pengene.

Men det er jo nået helt andet

Anmeld

23. marts 2011

Snuske1985

bullerbassen skriver:

Mange tak - foreslog også som pakke men de siger som efterkrav ( ved ikke hvad det går ud på ) har aldrig sendt sådan.

Syntes bare at have hørt at det kan man ikke mere.

Har sendt med postdanmark i over 9 år som maxi brev , og 7 - 9 - 13 er der aldrig blevet nået væk

Nej jeg har heller ikke (7-9-13) mistet noget... Men hvis det er sendt som en pakke så er der jo forsikring på så det bliver dækket hvis pakken går tabt eller itu.

De må da være godt dumme når de ikke fatter at man ikke kan som privatperson. Du kan sagtens når man bestiller noget ved firmaer, men ikke når man køber en vare privat.

Men ellers tror jeg at jeg ville opgive den handel med dem, hvis de er så besværlige... Træls...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.