Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. og gå ud og varme lidt flødekartofler? jaaaaaaaaa. mmmh. nammenam.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flødekartofler er bare det bedste . Mums!
Mut skriver: Flødekartofler er bare det bedste . Mums!
nemlig! og specielt med en lille party skinke til. mmmmh
HMPFR!! Det er bare ikke fair, at sige sådan noget, når det eneste jeg har lyst til er flødekartofler!! hehe
anetteb skriver: nemlig! og specielt med en lille party skinke til. mmmmh
Hihi er ikke så meget til skinke, synes nu at svinemørbrad skåret i store klumper/tern og så med rødvinsovs til, er super lækkert til flødekartofler
Mut skriver: Hihi er ikke så meget til skinke, synes nu at svinemørbrad skåret i store klumper/tern og så med rødvinsovs til, er super lækkert til flødekartofler
det kan jeg også give dig ret i!
anetteb skriver: det kan jeg også give dig ret i!
Det er bare lækkert , det synes jeg altid at man kan spise, mmh.
Puuuuuh!!!... At skrive sådan nu hvor der sikkert sidder mange gravide og ekstrem sultne tøser og lurer med...
.. Jeg vil osse ha...´!! Sender du, hvis jeg betaler portoen???
Bshizzle skriver: Puuuuuh!!!... At skrive sådan nu hvor der sikkert sidder mange gravide og ekstrem sultne tøser og lurer med... .. Jeg vil osse ha...´!! Sender du, hvis jeg betaler portoen???
hihi. håber ikke det er flødekartofler jeg bliver afhængig af når jeg får mine underlige spisevaner
- hvad vil du give i porto for mine gyldne flødekartofler?
Jeg har lige varmet en stor omgang spaghettig med bolognese og nu slutter jeg lige af med havrekiks med chokolade... mmmm er stadig sulten, kunne sku godt spise nogen af de flødekartofler hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128