Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
celkt skriver: selvfølgeligt, vil man da helst af med det helt... men som sagt, lad høre, når i beslutter jer for noget, måske det ville passe sammen... håber vi er flytteklar engang til sommer, så må vi tage den derfra....
selvfølgeligt, vil man da helst af med det helt... men som sagt, lad høre, når i beslutter jer for noget, måske det ville passe sammen...
håber vi er flytteklar engang til sommer, så må vi tage den derfra....
i er velkommen til at komme og kigge det en dag, hvis det er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tænkte da du skrev med det rodet med biler osv at det er den grå ud til den "store" vej. Altså den der er gennemgående gennem byen Og ganske rigtig er det den jeg tænkte det var Kan huske der sidste sommer altid var en masse drengerøve der lavede bil der ikk sandt??? Der var i hvert falde altid folk når jeg kørte hjem kl 5 fra job
anetteb skriver: i er velkommen til at komme og kigge det en dag, hvis det er
hvis i bliver enige om at I vil leje det ud i stedet for at sælge, så kan det da godt være vi kommer en dag og ser på det... Men snak nu lige med manden først
celkt skriver: hvis i bliver enige om at I vil leje det ud i stedet for at sælge, så kan det da godt være vi kommer en dag og ser på det... Men snak nu lige med manden først
i er meget velkommen til at komme og kigge på det det er hans hus, så han bestemmer
regalprime skriver: Tænkte da du skrev med det rodet med biler osv at det er den grå ud til den "store" vej. Altså den der er gennemgående gennem byen Og ganske rigtig er det den jeg tænkte det var Kan huske der sidste sommer altid var en masse drengerøve der lavede bil der ikk sandt??? Der var i hvert falde altid folk når jeg kørte hjem kl 5 fra job
det skal nok passe mercedesen har ihvert fald stået der længe -.-
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128