friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

NinaNymannMadsen

har lige et spørgsmål angående friplads.
nu har vi delvis friplads vi betaler kun 658 til dagpleje om måneden da jeg er på su og han er på pansion.
vi står jo så og er så heldige at skal ha barn nr 2 til oktober.
skal det englig meldes til der hvor man søger friplads eller har det ikke noget at sige før det barn også begynder i dagpleje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

pussepige

Astasmor skriver:

har lige et spørgsmål angående friplads.
nu har vi delvis friplads vi betaler kun 658 til dagpleje om måneden da jeg er på su og han er på pansion.
vi står jo så og er så heldige at skal ha barn nr 2 til oktober.
skal det englig meldes til der hvor man søger friplads eller har det ikke noget at sige før det barn også begynder i dagpleje?

Det burde gå helt automatisk..

Anmeld

22. marts 2011

NinaNymannMadsen

pussepige skriver:

Det burde gå helt automatisk..

når okay...
ved bare jeg selv skulle ned og melde da jeg skulle på su at jeg jo så faldt i indtægt jo så troed også bare at det var det samme når man fik et barn mere.

Anmeld

22. marts 2011

pussepige

Astasmor skriver:

når okay...
ved bare jeg selv skulle ned og melde da jeg skulle på su at jeg jo så faldt i indtægt jo så troed også bare at det var det samme når man fik et barn mere.

Jeg har ikke skulle gøre det da jeg fik min næst mindste der gik det helt automatisk og regner jeg bestemt også med at det gør når ham den mindste skal afsted..

Anmeld

22. marts 2011

NinaNymannMadsen

pussepige skriver:

Jeg har ikke skulle gøre det da jeg fik min næst mindste der gik det helt automatisk og regner jeg bestemt også med at det gør når ham den mindste skal afsted..

okay... mange tak for svaret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.