Rengøringshjælp søges i Græsted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

PernilleB

Min kæreste og jeg er ikke særlig gode til at holde det ryddet herhjemme, så mi kæreste kom på den sjove ide at vi skal have noget hushjælp... så nu prøver vi at kaste os ud i det. Vi søger en ung pige til lettere rengøring, oprydming og tøjvaskning 2 gange om ugen i 2-3- timer. Lønnen snakker vi om. Tidspunktet er mere eller mindre lige meget, da jweg er hjemme hele dagen og er alene de fleste af afterne da min kæreste arbejder om natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Gittemor09

PernilleB skriver:

Min kæreste og jeg er ikke særlig gode til at holde det ryddet herhjemme, så mi kæreste kom på den sjove ide at vi skal have noget hushjælp... så nu prøver vi at kaste os ud i det. Vi søger en ung pige til lettere rengøring, oprydming og tøjvaskning 2 gange om ugen i 2-3- timer. Lønnen snakker vi om. Tidspunktet er mere eller mindre lige meget, da jweg er hjemme hele dagen og er alene de fleste af afterne da min kæreste arbejder om natten.

er der en grund til at du går hjemme siden i søger rengøringshjælp?? eller er det bare fordi i ikke er så gode til at komme igang...

den skal slet ikke forstås negativt.. men måske man kunne forhøre sig lidt rundt omkring...

Anmeld

23. marts 2011

PernilleB

Gittemor09 skriver:

er der en grund til at du går hjemme siden i søger rengøringshjælp?? eller er det bare fordi i ikke er så gode til at komme igang...

den skal slet ikke forstås negativt.. men måske man kunne forhøre sig lidt rundt omkring...

jeg kan ikke klare det med min gigt... den er desvæære blevet aktiv jeg kan ikk div rengøring og så videre...

Anmeld

23. marts 2011

Gittemor09

PernilleB skriver:

jeg kan ikke klare det med min gigt... den er desvæære blevet aktiv jeg kan ikk div rengøring og så videre...

åhhh puhaaa... det lyder bestemt heller ikke rart...

Anmeld

23. marts 2011

PernilleB

Gittemor09 skriver:

åhhh puhaaa... det lyder bestemt heller ikke rart...

det er det bestemt heller ikk...!! det gør så onddt, så du tror det er løgn... og kan ikk få fat på min reumatolog...

Anmeld

23. marts 2011

Gittemor09

PernilleB skriver:

det er det bestemt heller ikk...!! det gør så onddt, så du tror det er løgn... og kan ikk få fat på min reumatolog...

har en ide om hvordan du har det...

min mor har selv 4 forskellige slags gigt.. så hun går også et helvede igennem.. øv øv for noget møg...

Anmeld

23. marts 2011

PernilleB

Gittemor09 skriver:

har en ide om hvordan du har det...

min mor har selv 4 forskellige slags gigt.. så hun går også et helvede igennem.. øv øv for noget møg...

hva slags har hun..??

Anmeld

23. marts 2011

Gittemor09

PernilleB skriver:

hva slags har hun..??

hmm... må ærlig indrømme at jeg har opgivet at huske det... for lægerne er heller ikke selv helt sikre...

men mener også hun har noget der hedder fibremyreallergi.... du må endelig ikke hænge mig op på det..!!

Anmeld

23. marts 2011

Lady Marion <3

Hvis din gigt er så slem at du ikke kan gøre rent og vaske tøj kan du så ikke visiteres til hjælp fra hjemmeplejen ??  Tænker så får i ikke den ekstra udgift

Anmeld

23. marts 2011

lisesp83

Muffi<3 skriver:

Hvis din gigt er så slem at du ikke kan gøre rent og vaske tøj kan du så ikke visiteres til hjælp fra hjemmeplejen ??  Tænker så får i ikke den ekstra udgift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.