Mellemørsbetændelse igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Lullaby

Izabella kom tidligt op og var derfor træt i eftermiddag (eller det troede jeg) så jeg prøvede at snakke med hende og holde hende beskæftiget men efter et par timer blev hun glad igen. Pludselig siger hun at hun har snask i øret og at det gør ondt. Hvad finder jeg? En trommehinde der er sprunget. Igen. Min stakkels bubbi. Det var derfor hun var øv. Ikke fordi hun var træt men fordi hun havde ondt. Jeg har det helt dårligt med det. Jeg ved da godt, at jeg ikke kunne forudsige det ej heller tænke på det eftersom hun ikke har sagt noget men alligvel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

MorCamilla

Hvor er det synd for hende at hun hele tiden skal bøvle med det..
Men ja som du selv skriver, hvordan skulle du vide det, før hnu selv sagde noget...

Rigtig go bedring med hende...

Knus fra Camilla.

Anmeld

15. oktober 2008

Fam. Madsen

åhhh bette pus da...

håber at hun snart får det beder igen

og nej det kunne du selvfølgelig ikke for ud se....

god bedring med hende--

Anmeld

15. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Åh lille ven da. Håber hun snart er oven på igen

Anmeld

15. oktober 2008

twinboys

Åhhh lille pus og nu er hun sikkert sig selv igen...

En gang ringede de fra vuggestuen at jeg skulle komme og hente Oliver for han var skidt og havde snart 40 i feber... Jeg tog afsted efter ham og 5 minutter efter kom jeg derop... En smilende Oliver legede rundt...

Jeg spurgte om de var kommet til at ringe til den forkerte Olivers mor... Men nej det var de ikke...

Jeg tog ham på panden og sagde min Oliver har altså ikke feber ( ja jeg kan mærke når mine børn har feber ) ...

Det troede de ikke på og lagde ham ud på puslebordet og målte ham...

Oliver havde 37,2 og jeg sagde det er bare okay, jeg tager ham med hjem sammen med Alexander og så hygger vi...

Nej nej de havde ikke taget fejl af mine drenge...

Vi kom hjem spiste frokost og jeg puttede dem hen for at sove...
Da Oliver vågnede kunne jeg se at der var løbet noget snask ud af det ene øre...

Ørelægen så på ham og sagde at hans trommehinde var sprunget...

Så det var jo nok sket i vuggestuen...Så jeg ringede op til dem og forklarede hvorfor Oliver pludselig ikke havde feber mere...

Ja det var lige min fortælling...

Majbritt

Anmeld

15. oktober 2008

Lullaby

Bella har heller aldrig feber. Bare lidt øv. Og jeg troede jo, at det var fordi hun var træt. Gid hun så bare ville sige hun havde ondt. Jeg kunne nok have været mere omsorgsfuld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.