jaa, altså bliver nød til at være anonym bl.a. fordi jeg ikk er særlig stolt af det men os for at sikre mig det ikke bliver et ''offentligt'' problem..
jeg er normalt meget i mod at snage i hinandens ting osv. min kæreste kiggede i min tlf for nogle uger siden, og selvom jeg ingenting har at skjule, blev jeg bare lidt skuffet.. som tiden går får jeg den åndssvage ide at kigge i hans os.. der har han så en masse beskeder fra sin eks, altså fra den gang de var sammen, og beskeder som han har skrevet os.
jeg ved jo godt han har en fortid det helt fint det har jeg os jo, det er ikk det der er problemet. men sagen er den at han har løjet meget omkring det, bl.a. siger han det var et lorte forhold det sidste halve år de var sammen, var de stort set ikke samm. (det skal lige siges hun har 4 børn og der er total omsorgssvigtet og hun svindler og bedrager alt) han har så også sagt hvor dårlig en mor hun er osv. så står der tusindvis af beskeder li inden de gik fra hinanden med åh jeg elsker dig du er verdens dejligste og bla bla bla alle de ting han os siger til mig. plus at der stod at hun var bare verdens bedste mor osv.
det nærer mig helt vildt men på den anden side så har jeg heller ik lyst til at rive op i fortiden, når nu vi har det så godt og skal ha barn samm osv. men føler bare virkelig at han lyver om hvor meget han egentlig elskede hende og sviner hende til fordi han er blevet såret og ikk fordi han virkelig mener de her ting. jeg spekulere os, fordi han sir jo til mig nu at jeg er verdens bedste mor osv. åh har bar svært ved at tro på ham nu. kender i det?
selvom alle har en fortid, ville man bare gerne ha noget med sin mand som han ikke har haft med nogen andre ? hvis i kan følge mig.. hva sir i, syns i jeg ska lade det ligge og være fortid, eller tale med ham om det???

undskyld det blev lidt langt..
Anmeld