har et problem:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

jaa, altså bliver nød til at være anonym bl.a. fordi jeg ikk er særlig stolt af det men os for at sikre mig det ikke bliver et ''offentligt'' problem..

jeg er normalt meget i mod at snage i hinandens ting osv. min kæreste kiggede i min tlf for nogle uger siden, og selvom jeg ingenting har at skjule, blev jeg bare lidt skuffet.. som tiden går får jeg den åndssvage ide at kigge i hans os.. der har han så en masse beskeder fra sin eks, altså fra den gang de var sammen, og beskeder som han har skrevet os.

jeg ved jo godt han har en fortid det helt fint det har jeg os jo, det er ikk det der er problemet. men sagen er den at han har løjet meget omkring det, bl.a. siger han det var et lorte forhold det sidste halve år de var sammen, var de stort set ikke samm. (det skal lige siges hun har 4 børn og der er total omsorgssvigtet og hun svindler og bedrager alt) han har så også sagt hvor dårlig en mor hun er osv. så står der tusindvis af beskeder li inden de gik fra hinanden med åh jeg elsker dig du er verdens dejligste og bla bla bla alle de ting han os siger til mig. plus at der stod at hun var bare verdens bedste mor osv.

det nærer mig helt vildt men på den anden side så har jeg heller ik lyst til at rive op i fortiden, når nu vi har det så godt og skal ha barn samm osv. men føler bare virkelig at han lyver om hvor meget han egentlig elskede hende og sviner hende til fordi han er blevet såret og ikk fordi han virkelig mener de her ting. jeg spekulere os, fordi han sir jo til mig nu at jeg er verdens bedste mor osv. åh har bar svært ved at tro på ham nu. kender i det?

selvom alle har en fortid, ville man bare gerne ha noget med sin mand som han ikke har haft med nogen andre ? hvis i kan følge mig.. hva sir i, syns i jeg ska lade det ligge og være fortid, eller tale med ham om det???

undskyld det blev lidt langt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Mussel

Lad det ligge!

Selvfølgelig har han en fortid - og den skal respekteres. Han har jo åbenbart valgt at være i et forhold med eks'en af en eller anden grund. Og grunden var næppe, at hun var en bedragerisk, dårlig mor. Men du behøver heldigvis ikke at vide hvilke positive ting, der var om hende.

Mon ikke manden skåner dig lidt? Der er næppe ret mange, der har behov for at høre hvor højt deres partner har elsket en anden person.

Jeg synes I skulle lade være med at snage i hinandens ting og så bare nyde at I har valgt hinanden nu. Det må da være det allervigtigste.

Fortid er fortid. Lad nissen blive der.

Anmeld

22. marts 2011

SussieThyssen

Mussel skriver:

Lad det ligge!

Selvfølgelig har han en fortid - og den skal respekteres. Han har jo åbenbart valgt at være i et forhold med eks'en af en eller anden grund. Og grunden var næppe, at hun var en bedragerisk, dårlig mor. Men du behøver heldigvis ikke at vide hvilke positive ting, der var om hende.

Mon ikke manden skåner dig lidt? Der er næppe ret mange, der har behov for at høre hvor højt deres partner har elsket en anden person.

Jeg synes I skulle lade være med at snage i hinandens ting og så bare nyde at I har valgt hinanden nu. Det må da være det allervigtigste.

Fortid er fortid. Lad nissen blive der.

Lige mine ord.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jeg havde taget en snak, ikke mindst for at fortælle at jeg havde snaget i hans mobil, vi kigger os på hinandens mobiler her hjemme eller læser en ny besked for hinanden selv om den som ejer mobilen endnu ikke ved hvem beskeden er fra eller hvad der står. Jeg er ikke modstander af at snage i andres ting, slet ikke, men skal det gøres så synes jeg os man skal indsømme det, eller selv fortælle man har gjort det Jeg ser sådan på det, bliver man sur over det, sådan riigtig sur, så er det sku fordi man har noget at skjule. Men ja, jeg havde snakket med ham Men det er nok os bare mig ?

Kan ikke li at lyve eller holde noget hemmeligt

Anmeld

22. marts 2011

CarinaSB

Jeg må ærlig talt indrømme at jeg kan ikke forstå at man får den ide at kigge i hinandens telefoner ..  Måske fordi at jeg ikke selv vil ..

Men du skal os tænke på at de beskeder du har set er nok brudstykker af flere samtaler. Så man kan jo ikke sætte det samme til noget.

Han har valgt at være sammen med dig .. det burde jo være vigtiger end nogle sms beskeder. Alle har en fortid, men man skal ikke gøre så den begynder at påvirke fremtiden

Anmeld

22. marts 2011

Bare mig..

Jeg ville tage den op!

Bare sige at det ikke er for at man skal skændes om det, men han skal vide at du har kigget i hans telefon, og at du har set de beskeder.. Sig at du faktisk ikke havde regnet med at finde npget, og du faktisk ikke ved hvorfor du gjorde det. Men når nu du fandt det her, så vil du gerne have at han ligger kortene på bordet en gang for alle. (Hvis du ønsker sandheden og at hører hvordan han elskede hende)

Omvendt tror jeg ikke jeg ville hører sandheden, for du ved jo godt, at han var sammen med hende fordi han elskede hende? Eller? For ellers er man da ikke kærester? Det kan ikke komme bag på dig, at han elskede hans eks DENGANG! Og når man er kærester, skriver man vel "du er verdens bedste mor/far" engang imellem eller noget i den stil?

Men jeg forstår så ikke at han ikke har slettet dem. Men måske han ikke har tænkt over det?? Hmm

Du bliver nok nødt til at gøre op med dig selv, hvad du vil vide, og hvad der overrasker dig ved de her beskeder?

KRam

Anmeld

22. marts 2011

Mussel

Jeg havde taget en snak, ikke mindst for at fortælle at jeg havde snaget i hans mobil, vi kigger os på hinandens mobiler her hjemme eller læser en ny besked for hinanden selv om den som ejer mobilen endnu ikke ved hvem beskeden er fra eller hvad der står. Jeg er ikke modstander af at snage i andres ting, slet ikke, men skal det gøres så synes jeg os man skal indsømme det, eller selv fortælle man har gjort det Jeg ser sådan på det, bliver man sur over det, sådan riigtig sur, så er det sku fordi man har noget at skjule. Men ja, jeg havde snakket med ham Men det er nok os bare mig ?

Kan ikke li at lyve eller holde noget hemmeligt

Jeg ville godt nok blive stik-tosset, hvis min kæreste ikke respekterede mit privatliv!

Det har så absolut ikke noget at gøre med, at jeg har noget at skjule som ville såre ham, gøre ham vred osv. Jeg vil sådan set bare gerne have mine private samtaler med veninder osv. for mig selv. Og så ville jeg blive rigtig gal i skralden over hele situationen netop fordi jeg ser det som et tillidsbrud.

Umiddelbart må min kæreste da gerne læse en besked op fra mig, når jeg be'r ham om det - derudover kan jeg ikke se hvorfor han skulle læse mine beskeder, emails osv. Jeg kan jo godt dele ting med venner og veninder som jeg ikke lige har lyst til at dele med min kæreste.

Men det er bare sådan jeg har det. Jeg kunne så heller aldrig drømme om at snage rundt i hans ting. Jeg stoler på at han fortæller mig, hvis der er noget han synes jeg skal vide.

Anmeld

22. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Mussel skriver:

Jeg ville godt nok blive stik-tosset, hvis min kæreste ikke respekterede mit privatliv!

Det har så absolut ikke noget at gøre med, at jeg har noget at skjule som ville såre ham, gøre ham vred osv. Jeg vil sådan set bare gerne have mine private samtaler med veninder osv. for mig selv. Og så ville jeg blive rigtig gal i skralden over hele situationen netop fordi jeg ser det som et tillidsbrud.

Umiddelbart må min kæreste da gerne læse en besked op fra mig, når jeg be'r ham om det - derudover kan jeg ikke se hvorfor han skulle læse mine beskeder, emails osv. Jeg kan jo godt dele ting med venner og veninder som jeg ikke lige har lyst til at dele med min kæreste.

Men det er bare sådan jeg har det. Jeg kunne så heller aldrig drømme om at snage rundt i hans ting. Jeg stoler på at han fortæller mig, hvis der er noget han synes jeg skal vide.

Jeg snager heller ikke min min kærestes ting, men jeg siger at jeg ikke har imod hvis folk gør det, det må de om, synes så bare man i det mindste kan fortælle partneren det : )

Anmeld

22. marts 2011

twinny

Hvorfor f*nden har han gamle beskeder liggende fra sin eks??? jeg havde bedt ham om at slette dem. For ja fortid er nemlig fortid... Så hvorfor har han stadigvæk de beskeder? det var jeg fandme blevet tosset over. Jeg er sgu ligeglad om min kæreste kigger i min mobil og han er sgu også ligeglad. Nu gider vi ikke bruge tid på at kigge i hinandens mobil.

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen..

Jeg tror jeg lader det ligge. For som i os siger så har han jo valgt mig nu, og så kan det egentlig være lige meget hvorfor han har løjet om hans forhold til hende.. Jeg kunne godt tro på det er for at skåne mig, selvom det åndssvagt! Men har gjort op med mig selv at jeg ikke har lyst til at høre ''sandheden'' altså hvor meget han elskede hende osv. Og tror os kun det gør at hun bliver en større del af vores liv hvis jeg bringer det op.

Men det var dejligt at høre jeres mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.