Ja, jeg snakkede med lægen i går, at nu går det ikke mere med den lænd. Har siden uge 6 døjet med smerter der efter 4-5 timer på arbejde (butik) simpelthen er så slemme, at jeg sådan har haft lyst til bare at smide mig på gulvet i fosterstilling. En smerte der ligesom trækker nedad i balderne og lårene.
Så var til læge for 1½ måned siden til 1. lægeundersøgelse, hvor jeg nævnte det og har siden da været til massage ved en jordmor, lavet øvelser herhjemme, svømmet hver torsdag, går minimum ½ time med hunden hver morgen OG til zoneterapi. Kan mærke at det hjælper lidt, men slet ikke så meget, at jeg kan blive ved med at have et stående arbejde i 8 timer pr dag.
Så med lægen i ryggen skal jeg i morgen formiddag ned og have underskrevet nogle papirer så jeg kan gå ned i tid. Min læge spurgte, om jeg ikke helt ville sygemeldes, men kan SLET ikke overskue ½ år hjemme før fødsel, så har bedt om 20 timer - altså 4 timer per dag.
Men er der nogle, der selv har prøvet det at måtte gå ned i tid, og er der frygtelig meget papirarbejde månedligt og bliver det noget rod med at få lønnen eller kører det hele bare på skinner?
/Mette
Anmeld