Gåvogn, Badekar, Legestol til salg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. marts 2011

Sundahl88

Vitapigen:

fragt koster ca 100 kroner. er du interesseret?

Lisesp83:

Stolen kan du få for 200 kroner med fragt??

Lone H:

Alarmerne er muligvis solgt men skal nok lige kontakte dig hvis den anden ikke er interesseret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

vitapigen

Sundahl88 skriver:

Vitapigen:

fragt koster ca 100 kroner. er du interesseret?

Lisesp83:

Stolen kan du få for 200 kroner med fragt??

Lone H:

Alarmerne er muligvis solgt men skal nok lige kontakte dig hvis den anden ikke er interesseret.

Nå okay... må desværre hellere springe fra... Har lige hørt at jeg måske må købe min venindes  Held og lykke med salget

Anmeld

22. marts 2011

Brams

Legestol:

En fin legestol med musik, lyd og lys af mærket Fisherprice. Sælges for 75 kroner.

Hejsa

Hvor meget kan legestolen skilles ad? Og er den solgt, for ellers er jeg interesseret

Vi bor på Sjælland, men skal en tur til Jylland på fredag, så hvis vi kan have den i bilen sammen med alt det andet vi har med, så ville det passe.

Anmeld

22. marts 2011

lollandpigen

Den der legestol med musik, hvor meget vil den koste at sende??

Anmeld

22. marts 2011

ønskerbaby

hvis kravle gården ikke bliver solgt vil jeg gerne købe den

Anmeld

22. marts 2011

mth1987

er baby alarmen solgt?

Anmeld

22. marts 2011

Sundahl88

Lone H:

Alarmerne er stadig til salg! Interesseret?

Brams:

Mener ikke den kan skilles ad.

Lollandpigen:

Ca. 100-150 kroner at sende den tror jeg.

Ønskerbaby:

Dejligt. Hvornår?

Anmeld

22. marts 2011

liwsmor

Sundahl88 skriver:

Min datter er efterhånden så stor at jeg nu har fået samlet en del ting sammen hun ikke længere har brug for som egentlig bare står og fylder, så nu har jeg valgt at sælge det da jeg ikke skal have børn foreløbig.

Basson Baby Marco Barnevogn:

En 2 år gammel barnevogn som har stået inde når den ikke har været brugt. Den er lysegrå med lyst indtræk. Måler 97 cm i længden og er i god stand. Den sælges med lift, pusletaske, lammeskind (godt om vinteren), sele, regnslag og insektnet evt. babydyne.

Giv et bud!!

Kravlegård:

En god kravlegård - en del brugt, men kan jo friskes op hvis man er kreativ. Sælges for 100 kroner.

Gåvogn:

Fin gåvogn, som kun er brugt lidt. Nypris 500 kroner. Sælges for 200.

Højstol:

Sort højstol, hvor man kan tage benene af. Der følger en bordplade med (ikke vist). Barnet kan spændes fast. Nem at rengøre. Nypris 200 kroner - sælges for 80 kroner.

Badekar:

Et hvidt badekar til den lille. Der medfølger badestol til den nyfødte. Sælges for 150 kroner.

Aktivitetsstativ:

Et Aktivitetsredskab til børn fra 3-4 mdr. hvor de har god mulighed for at bruge benene da der er fjedre som gør at den kan hoppe. stolen kan dreje rundt til de forskellige stationer. den er god at have hvis man lige skal være sikre på hvor ens barn er og så der ikke sker noget. Nypris 1.000 kroner - sælges for 300 kroner.

Legestol:

En fin legestol med musik, lyd og lys af mærket Fisherprice. Sælges for 75 kroner.

Babyalarm:

Super Nova Digital Babycall der selv indstiller kanal og skifter kanal hvis andre babyalarmer går ind over. Viser temperaur og et sjovt lille motiv der viser om barnet er roligt eller aktivt. Den vibrerer når der er lyd. Der er en baby enhed og forældreenhed med 2 ladere. Har været meget brugt med stor glæde. nem at finde ud af. Brugsanvisning medfølger. Nypris 1200 kroner - sælges for 400.

jeg kontakter lige min veninde hun er nemlig gravid det kan være hun ville have noget af det

Anmeld

22. marts 2011

Sundahl88

mth1987:

Alarmerne er stadig til salg. det er først til mølle.

Anmeld

22. marts 2011

Sundahl88

Jennifer:

Ville du have kravlegård og aktivitetsstativet fredag?? evt hvad tid??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.