Sundahl88 skriver:
Min datter er efterhånden så stor at jeg nu har fået samlet en del ting sammen hun ikke længere har brug for som egentlig bare står og fylder, så nu har jeg valgt at sælge det da jeg ikke skal have børn foreløbig.
Basson Baby Marco Barnevogn:
En 2 år gammel barnevogn som har stået inde når den ikke har været brugt. Den er lysegrå med lyst indtræk. Måler 97 cm i længden og er i god stand. Den sælges med lift, pusletaske, lammeskind (godt om vinteren), sele, regnslag og insektnet evt. babydyne.
Giv et bud!!

Kravlegård:
En god kravlegård - en del brugt, men kan jo friskes op hvis man er kreativ. Sælges for 100 kroner.

Gåvogn:
Fin gåvogn, som kun er brugt lidt. Nypris 500 kroner. Sælges for 200.

Højstol:
Sort højstol, hvor man kan tage benene af. Der følger en bordplade med (ikke vist). Barnet kan spændes fast. Nem at rengøre. Nypris 200 kroner - sælges for 80 kroner.

Badekar:
Et hvidt badekar til den lille. Der medfølger badestol til den nyfødte. Sælges for 150 kroner.

Aktivitetsstativ:
Et Aktivitetsredskab til børn fra 3-4 mdr. hvor de har god mulighed for at bruge benene da der er fjedre som gør at den kan hoppe. stolen kan dreje rundt til de forskellige stationer. den er god at have hvis man lige skal være sikre på hvor ens barn er og så der ikke sker noget. Nypris 1.000 kroner - sælges for 300 kroner.

Legestol:
En fin legestol med musik, lyd og lys af mærket Fisherprice. Sælges for 75 kroner.

Babyalarm:
Super Nova Digital Babycall der selv indstiller kanal og skifter kanal hvis andre babyalarmer går ind over. Viser temperaur og et sjovt lille motiv der viser om barnet er roligt eller aktivt. Den vibrerer når der er lyd. Der er en baby enhed og forældreenhed med 2 ladere. Har været meget brugt med stor glæde. nem at finde ud af. Brugsanvisning medfølger. Nypris 1200 kroner - sælges for 400.

jeg kontakter lige min veninde hun er nemlig gravid det kan være hun ville have noget af det