En fra ringkøbing/Herning/Holstebro omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Min ældste søn bliver 4 år D9maj og i den forbindelse har jeg et kæmpe ønske om en sjov og spændende kage....

Han er helt vild med buzz ligtyear, så jeg som mor kunne rigtig godt tænke mig at give ham hans fødselsdags lagkage i form af Buzz.

Vi bor i Lem St, så ville blive rigtig glad hvis der er en som kunne hjælpe mig med at gøre dette til virkelighed.

Du vil selvfølgelig få dækket omkostningerne, også må du sige hvad du derud over skal have....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

mulle7430

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Min ældste søn bliver 4 år D9maj og i den forbindelse har jeg et kæmpe ønske om en sjov og spændende kage....

Han er helt vild med buzz ligtyear, så jeg som mor kunne rigtig godt tænke mig at give ham hans fødselsdags lagkage i form af Buzz.

Vi bor i Lem St, så ville blive rigtig glad hvis der er en som kunne hjælpe mig med at gøre dette til virkelighed.

Du vil selvfølgelig få dækket omkostningerne, også må du sige hvad du derud over skal have....

vis jeg viste jeg 100 % kunne lave sån en ville jeg med glæde hjælpe dig   ( 7430 ikast )

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

mulle7430 skriver:

vis jeg viste jeg 100 % kunne lave sån en ville jeg med glæde hjælpe dig   ( 7430 ikast )

Med et billede af buzz, tror du så at du kan???

Anmeld

22. marts 2011

mulle7430

Fru Nielsen skriver:

Med et billede af buzz, tror du så at du kan???

jeg vil meget gerne gør et forsøg.. så kan jeg lave en herhjem til pigerne først  så kan jeg sende dig et billede af den  skal vi prøve det smiler sødt

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

mulle7430 skriver:

jeg vil meget gerne gør et forsøg.. så kan jeg lave en herhjem til pigerne først  så kan jeg sende dig et billede af den  skal vi prøve det smiler sødt

Må du meget meget gerne, ville være så dejligt... Nicklas ville blive fuldstændig stor i hovedet hvis han fik sådan en!

Super sødt af dig.... Skal jeg finde et billede til dig af Buzz, eller??

Anmeld

22. marts 2011

mulle7430

Fru Nielsen skriver:

Må du meget meget gerne, ville være så dejligt... Nicklas ville blive fuldstændig stor i hovedet hvis han fik sådan en!

Super sødt af dig.... Skal jeg finde et billede til dig af Buzz, eller??

det må du meget gerne sender lige min mail til dig  men kan ikke lige svar for skal ud af døren og på arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.