Ja jeg vælger at være anonym, da det drejer sig om min økonomi... Sagen er den at vi ikke har kunne betale vores terminer på huset, og nu står det til at skulle på tvangsauktion
Men men men, så fandt jeg ud af at jeg havde en pension på 150.000 kr. som jeg kan få udbetalt før tid, og dette har jeg valgt at gøre, for at vi kan beholde huset (har en anden pension rigtig god pension udover denne) Jeg bliver beskattet 60 % og alt det der, men det er lige meget. Jeg kan skaffe de 65.000 kr. der skal til for at vi kan beholde huset. Men men men nu kommer problemet: pengene for pensionen kan først blive udbetalt om 14 dage grundet arbejdsgang osv (det er Nordea) og advokaten VIL havde pengene senest i morgen den 23. marts, for at undgå at der kommer yderligere omkostninger.... Jeg har prøvet at kontakte vores bankrådgiver, for at høre om hun evt. ville bevillige et overtræk på beløbet, men dette sagde hun nej til, da vi ikke så et særligt stort engagement hos dem (skylder kun for en bil)
Hvis bare vi kommer på ret fode nu, kan det sagtens hænge sammen i fremtiden. Vi har nu begge fået jobs så vi kan betale terminer og regninger fremover, så det ser bare rigtig godt ud og endda med stort overskud. Mangler bare et godt råd, så vi kan komme ud af det her uden at der skal løbe flere omkostninger på
- mine forældre er på ferie, for ellers ville jeg have lånt af dem.. Men de kommer først hjem om 10 dage..
Håber der er nogen der sidder med det gylde råd, der kan hjælpe os 
Anmeld