Juniorseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Sundahl88

Hvornår skifter I til juniorseng??

Min datter er lidt over to år og meget lang. Så lang at jeg faktisk lagde mærke til at hun inden længe kan nå fra den ene ende af hendes tremmeseng til den anden hvis hun ligger udstrakt.

Så jeg går og tænker lidt på hvornår hun mon er så stor at hun "kan finde ud af" at sove i en almindelig seng uden at falde ud og uden at hun bliver ved med at stå ud af sengen når hun skal sove??

Hvad er Jeres erfaringer????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

sarahb

vores søn kom ind i junior sengen lige da han var fyldt 2. Og det er gået super godt, i starten kom han ud, eller rettere sagt stod i dør åbningen. Men nu er der ikke der renderi mere.
Ha har taget det så flot og har aldrig været ked af det eller noget. Så det er super.

Anmeld

22. marts 2011

Diana...

Lucas valgte selv at komme over i den lige efter han blev 2 han har haft den på sit værelse i 4 måneder før så han kunne vende sig til den. Men så en aften ca en uge efter han blev 2 sagde han at han ville sove i den og har sovet der siden. Han er ikke faldet ud af den der er jo sengehest på. Og han er kun gået ud af den 1 gang men det var om morgen så det jo fint. Men han kan godt finde på når han er blevet puttet tænde sin sengelampe og sætte sig til at læse i bog og det får han så lov til for han falder alligevel i søvn lige efter med bogen i hånden også går vi bare ind og slukker lyset 

Anmeld

22. marts 2011

Maddox

Silas skiftede til juniorseng for 3 mdr. siden og han bliver 2 år idag

Det er gået rigtig godt med skiftet.. Nogle dage kan han godt finde på, at stå ud af sengen lige efter han er blevet puttet, men det er efterhånden ret sjældent han gør det. Til gengæld er det super rart, at han, hvis han vågner om natten, selv kan løbe ind til mor

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Solajma skriver:

Silas skiftede til juniorseng for 3 mdr. siden og han bliver 2 år idag

Det er gået rigtig godt med skiftet.. Nogle dage kan han godt finde på, at stå ud af sengen lige efter han er blevet puttet, men det er efterhånden ret sjældent han gør det. Til gengæld er det super rart, at han, hvis han vågner om natten, selv kan løbe ind til mor

TILLYKKE med Silas 2 års fødselsdag   

Anmeld

22. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var 2 år og 8 mdr. da han fik en halvhøj juniorseng og der var ingen problemer da han skulle sove i den.

Lina fylder 2 år på torsdag og hun sover stadigvæk i sin tremmeseng. Ved ikke lige hvornår hun skal have en juniorseng - men regner med indenfor det næste halve år.

Anmeld

22. marts 2011

Maddox

Taaak...! Og se lige, hvor fantastisk solen skinner for ham

Anmeld

22. marts 2011

Sundahl88

Tillykke med alle de kommende børn der har fødselsdag.

Jeg er lidt bange for at min datter skal komme rendende ind til mig for at sove eller at hun kommer ind mens min kæreste og jeg hygger.

Men regner med at når det bliver sommer så prøver vi.

Tak for de mange gode svar!!

Anmeld

22. marts 2011

Tip!

Jeg skifter til en junior seng her om knap en måned når vi flytter.. Så er min søn 2 1/2 år...

Han får sådan en halv høj seng, så vi kan lave hule under

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.