Ps dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Holder I nogle gange en PS dag?? (Planlagt sygedag)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.287 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

Hånden på hjertet... Nogen af jer der engang i mellem holder en PS dag?? (Planlagt Sygedag)... Altså man er ikke syg men har bare lige brug for en dag hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

DLM

jeg har gjordt det mens jeg studerede, men aldrig på job

Anmeld

22. marts 2011

muzen

jep hopper med her, har gjort det en del som studerene men aldrig når jeg har haft et job :-D

Anmeld

22. marts 2011

Kindfed

Jeg har gjort det en sjælden gang, hvor jeg simpelthen ikke har kunnet overskue mit arbejde, som kræver meget psykisk overskud (uden at sige om meget om mit job, så indebærer det fx en overfaldsalarm).

Prøv at se det her link: http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/Jobliv/2008/03/12/072001.htm

Anmeld

22. marts 2011

snøvsen

Det kunne jeg aldrig finde på. Jeg bliver faktisk rigtig forarget over, at folk gør det.

Jeg vil have rigtig dårlig samvittighed overfor mine kollegaer, da det ofte ender med, at de må gå alene på afdelingen og mit arbejde er psykisk hårdt, men har jeg eller en af mine kollegaer en træls dag. Så snakker vi om det og hjælper hinanden igennem dagen.

Anmeld

22. marts 2011

Maddox

Jeg har gjort det et par gange i mit tidligere job, hvor jeg overhovedet ikke var glad for at være. Men ALDRIG i mit nuværende! Er simpelthen så dårlig til det og har endda også mega dårlig samvittighed over at ringe og melde mig rigtigt syg :/ Er blevet sendt hjem fra job et par gange, hvor jeg er taget afsted alligevel, sidste gang med ordene " Du ligner lort, så tag dog hjem!" Der havde jeg også rendt i fast rutefart til toilettet den første time

Anmeld

22. marts 2011

NinaNymannMadsen

ja har gjort det nogen gange på skolen. fordi jeg ikke lige har magtet at tage i skole og så er jeg bare blevet hjemme og hygget mig med kæresten og vores datter som vi også har holdt hjemme også når det har været.

Anmeld

22. marts 2011

Siljesmor

Nej, har et arbejde der giver mig utrolig meget frihed så har ikke "brug" for pjækkedage

Anmeld

22. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977

Næ det har jeg ikke grund til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.