Søger dagpleje-barnevogn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
808 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

MorTilSnartFire <3

Hej Charlie er begyndt i dagpleje og eftersom vi venter lillebror til juli, kommer vi til at mangle en barnevogn til dagplejen... Mærket er ligegyldigt, den skal kunne trille og klappes sammen, ikke rust og må gerne være min. 95 cm. I liggemål... Vi bor I kolding, men har familie både i Århus og København, så skriv endelig! Knus sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

lulleh

hvor meget skal den koste ?

Anmeld

22. marts 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg har en Simo lux fra oktober 2008.. Den er rigtig pæn, og fungerer 100%.. Sort.. Den er kun brugt til Sofie indtil starten af 2010, så den er virkelig ikk slidt..
Billeder kan sendes via mms..
Anja..

Anmeld

22. marts 2011

Mama3

jeg har en emmaljunga i sort vi har selv brugt den i dagplejen, den fejler ikke noget den er kun falmet lidt, vi gav selv 2500 for den  for 1 år siden, du må få den for 1500kr vi bor i kolding

Anmeld

22. marts 2011

PernilleB

jeg har en grøn odder, som er i super stand, og der medfølger det hele, bor i helsinge, men kan godt kører lidt for at leve den.. kan du få for 1800,-

Anmeld

22. marts 2011

Tip!

Jeg har en gammel simo du må hente for 500 kr.. Den fungere som den skal, den er bare gammel...

Skriv en pb hvis du ønsker adresse osv..

Anmeld

22. marts 2011

MorTilSnartFire <3

Filucca&Smilla skriver:

jeg har en emmaljunga i sort vi har selv brugt den i dagplejen, den fejler ikke noget den er kun falmet lidt, vi gav selv 2500 for den  for 1 år siden, du må få den for 1500kr vi bor i kolding

Den vil jeg meget gerne komme og kigge på hvor bor du henne og hvornår har du tid?

Anmeld

22. marts 2011

MorTilSnartFire <3

AnjaM skriver:

jeg har en Simo lux fra oktober 2008.. Den er rigtig pæn, og fungerer 100%.. Sort.. Den er kun brugt til Sofie indtil starten af 2010, så den er virkelig ikk slidt..
Billeder kan sendes via mms..
Anja..

Vil gerne have billeder og en pris? hvor bor du?

Anmeld

22. marts 2011

Mama3

Sabrina17 skriver:

Den vil jeg meget gerne komme og kigge på hvor bor du henne og hvornår har du tid?

det må du gerne jeg skal bare lige ha den hjem, den står stadig hos vores dagpleje, vi bor på brændkjærgade

Anmeld

22. marts 2011

Mama3

Filucca&Smilla skriver:

det må du gerne jeg skal bare lige ha den hjem, den står stadig hos vores dagpleje, vi bor på brændkjærgade

hva med på fredag så har vi i hvert fald fået den hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.