Toy story/ buzz lightyear??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

tumle81

Hej I skønne kagedamer

Er der mon nogen af jer der har en god ide til en toy story kage hvor buzz lightyear er med på??

Den skal helst ikke være for vanskelig da jeg ikke har de største evner indenfor kagedekorering

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Dot D

Jeg har lavet den her til min søn, der er heeeeelt vild med Buzz

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2011

tumle81

Dot D skriver:

Jeg har lavet den her til min søn, der er heeeeelt vild med Buzz

Den ser rigtig fin ud... Den ville jeg gerne begive mig i kast med... Må lige tjekke at jeg har farverne, der skal jo bruges et par stykker

Tak for hjælpen

Knus Kathrina

Anmeld

23. marts 2011

Dot D

tumle81 skriver:

Den ser rigtig fin ud... Den ville jeg gerne begive mig i kast med... Må lige tjekke at jeg har farverne, der skal jo bruges et par stykker

Tak for hjælpen

Knus Kathrina

Velbekomme Jeg har så lige lavet én i nat, meget simpel, jeg var træt så det blev bare en rund med et tegnet Buzz ansigt på, til børnehaven. Sophus fylder tre år i dag, og er stadidvæk vild med Buzz. Så alle gaverne var også Buzz og Woody ting Der kommer et billede senere

Anmeld

24. marts 2011

tumle81

Dot D skriver:

Velbekomme Jeg har så lige lavet én i nat, meget simpel, jeg var træt så det blev bare en rund med et tegnet Buzz ansigt på, til børnehaven. Sophus fylder tre år i dag, og er stadidvæk vild med Buzz. Så alle gaverne var også Buzz og Woody ting Der kommer et billede senere

Den gldæer jeg mig til at se

Valdemar bliver 4 år til sommer, så er ude i god tid  Det er jo med at samle ideer inden, så man ikke stresser rundt til sidst...

Han siger så her til aften at det er svært at bestemme sig for om det skal være buzz, Lynet Mcqueen eller Scooby doo

Knus Kathrina

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

Du får lige en op'er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.